Skilbert Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 noen her som har erfaring med G27? Funker clutchen ordentlig? eller bare er det av og på, som en knapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Hello!Noen som kan hjelpe? Sliter med online delen av spillet.. Får opp denne meldingen som regel når jeg prøver og joine ett rom: BUMP Sleit med det samme før jul. Kom meg inn i flere rom men ble også koblet ut. Tror det var noe feil med server til gt5 da jeg la merke til forholdsvis tomme rom. Fungerte bra i går igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Kommer ikke inn i det hele tatt nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 noen her som har erfaring med G27? Funker clutchen ordentlig? eller bare er det av og på, som en knapp? den fungerer "ordentlig" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Kommer inn nå jeg men ser en del av rommet ikke er så fulle så kan kansje være noe problemer.. Edit: der ble jeg koblet fra server etter spilt i et av rommene, så noe er nok galt med GT5 serveren ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Noen som blir med på drifting rundt 1? Legg meg til : zhillen1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Noen som kan gi meg en god oppskrift på en driftebil? Gjerne Japansk, 2wd og 4wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Beste driftebilen jeg har er faktisk en Z4 3.0i, ikke fordi det er bmw, men fordi den er latterlig lett å leke med Husker ikke innstillinger i farta, er på jobb Nissan 370z fungerte også bra, men ikke like bra Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Beste er jo såklart Supra Rz med 725bhp, senk den helt ned, oppgrader 1 steg på lettvekt, samt stabstag, kjør med comfort medium, da er du kongen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Har Z4, men litt lite power, men absolutt lett og kontrolere Laget meg en M3 nå, men virket voldsomt stor i forhold til Z4 Fikk 24k på tokyo nå. 22k på Trial mountain. Noen bedre baner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 kovenant12 btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Beste er jo såklart Supra Rz med 725bhp, senk den helt ned, oppgrader 1 steg på lettvekt, samt stabstag, kjør med comfort medium, da er du kongen!! Ja, nå kan du gå tilbake til PS3en og begynne og ratte igjen nå som jeg endelig har kommet meg inn i roomen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Har lagd room til oss gutter, DriFt4fuN Bare og joine der så skal vi se hvem som er kongen av drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Skulle vist dere, men noen må desverre holde verden i gang selv på en lørdagskveld Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Det er du ikke alene om Eksos Vi får samles i mårgu til drifting, selvom jeg ser dere alle ligge og loke i dekkrøyken fra M3en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå