Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ooh, da er PS3 på vei 8) Hvor kjøper man GT5 billigst, og som sender RASKEST på nett???

Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt :) Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt :) Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen...

Ser flere som selger til 399,- nå, men kommer jo an på leveringstid :lol:

Mja, blir vel ikke ratt til å begynne med, skal spare litt til jeg kan kjøpe et som er litt skikkelig :) Får se an litt etterhvert nå ;)

Betalte foresten 1800,- for PS3 som er kjøpt på starten av året, inkl COD og NFS.. Var det en grei pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt :) Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen...

Ser flere som selger til 399,- nå, men kommer jo an på leveringstid :lol:

Mja, blir vel ikke ratt til å begynne med, skal spare litt til jeg kan kjøpe et som er litt skikkelig :) Får se an litt etterhvert nå ;)

Betalte foresten 1800,- for PS3 som er kjøpt på starten av året, inkl COD og NFS.. Var det en grei pris?

Nyeste COD og NFS? Høres ut som en bra pris det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjørt litt i går med den RÅ Yaris RSen! Så langt så er det hvertfall bedre å kjøre enn GT4, men jeg blir fort forbanna og utolmodig når ting går drit seint. Starter spillet så bruker den 3-4min på å fortelle meg at den ikke kan koble til en eller annen server. Så tar det jo år og da bare man skal inn på de forskjellige menyene.

Husker på GT3 så kunne man topp trimme en bil på 5 min med alle mods....

Har kjørt alle sundaycup og FF cup, gull på alle seks løpene. Så blir det vel tid til et par løp etter jobb i dag, og i helga skal det vel kjøres mer. Fant Nismo 400R på brukt markedet til 118.000, får spare til den :D Hadde stor suksess med den på GT3 hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det kommer til å bli 1 time gaming... Resten av dagen går til å loade spille.

FY så mye loading det er på gt5 :(

Hver gang spillet loader så tror man jo nesten at spillet har hengt seg opp fordi det tar så lang tid!

Ja rimelig dritt lei all den loadinga :/

i begynnelsen er spillet HELT ræva spør du meg, null damage, dårlig utvalg av tuning styling og lakkering

og 800 av 900 biler har ikke interiør wtf is that hehe

ellers prøver jeg å venne meg til spillet fra overgang av forza 3 som fortsatt topper lista hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...