Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 ooh, da er PS3 på vei Hvor kjøper man GT5 billigst, og som sender RASKEST på nett???
Halvorsen Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Litt dårlig utvalg av BMW-er synes jeg er liksom ikke stort mer enn i prologuen. Hvor er E28, E36, E34, E23, E30, E32 osv ? Får håpe det kommer mer F01 og F10 kunne de fått på plass også!
Eksos Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 ooh, da er PS3 på vei Hvor kjøper man GT5 billigst, og som sender RASKEST på nett??? Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen...
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen... Ser flere som selger til 399,- nå, men kommer jo an på leveringstid Mja, blir vel ikke ratt til å begynne med, skal spare litt til jeg kan kjøpe et som er litt skikkelig Får se an litt etterhvert nå Betalte foresten 1800,- for PS3 som er kjøpt på starten av året, inkl COD og NFS.. Var det en grei pris?
Eksos Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Tror elkjøp er billige på nett? Du MÅ forresten ha ratt Ikke så nøye med hvilket om du ikke er superopptatt av clutch.. Jeg har ett gammelt ett som heter "driving force pro", knallbra til mitt bruk, selvom jeg savner clutchen... Ser flere som selger til 399,- nå, men kommer jo an på leveringstid Mja, blir vel ikke ratt til å begynne med, skal spare litt til jeg kan kjøpe et som er litt skikkelig Får se an litt etterhvert nå Betalte foresten 1800,- for PS3 som er kjøpt på starten av året, inkl COD og NFS.. Var det en grei pris? Nyeste COD og NFS? Høres ut som en bra pris det
Jørgen Lie Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Ikke den helt nyeste nei, men den forrige.. Modernwarfare 2 og undercover
Zibiri Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Ja og jeg sitter fortsatt og venter på gt5 da...Noen andre osm bestilte fra Play som ikke har fått det?
316 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Jeg, men jeg kjøpte det på Expert også!
SSM Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Fikk kjørt litt i går med den RÅ Yaris RSen! Så langt så er det hvertfall bedre å kjøre enn GT4, men jeg blir fort forbanna og utolmodig når ting går drit seint. Starter spillet så bruker den 3-4min på å fortelle meg at den ikke kan koble til en eller annen server. Så tar det jo år og da bare man skal inn på de forskjellige menyene. Husker på GT3 så kunne man topp trimme en bil på 5 min med alle mods.... Har kjørt alle sundaycup og FF cup, gull på alle seks løpene. Så blir det vel tid til et par løp etter jobb i dag, og i helga skal det vel kjøres mer. Fant Nismo 400R på brukt markedet til 118.000, får spare til den Hadde stor suksess med den på GT3 hvertfall.
CV-Erik Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Nå har jeg endelig fått GT5! Nå blir det gaming 24/7!
AVT Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 nei, det kommer til å bli 1 time gaming... Resten av dagen går til å loade spille. FY så mye loading det er på gt5 Hver gang spillet loader så tror man jo nesten at spillet har hengt seg opp fordi det tar så lang tid!
S.Khan Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 nei, det kommer til å bli 1 time gaming... Resten av dagen går til å loade spille.FY så mye loading det er på gt5 Hver gang spillet loader så tror man jo nesten at spillet har hengt seg opp fordi det tar så lang tid! Ja rimelig dritt lei all den loadinga :/ i begynnelsen er spillet HELT ræva spør du meg, null damage, dårlig utvalg av tuning styling og lakkering og 800 av 900 biler har ikke interiør wtf is that hehe ellers prøver jeg å venne meg til spillet fra overgang av forza 3 som fortsatt topper lista hos meg
bad_ip Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Noen som har en oversikt over hvilke bmwer som er med? Har kun sett de som selges ny, i tillegg til 120i , 120d og e46 m3 gtr
Skaar Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/ Ser ut til at det skal vere ein BMW 2002 Turbo der
bad_ip Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/Ser ut til at det skal vere ein BMW 2002 Turbo der Stemmer.. den så eg forresten på bruktbiler tidligere idag! Skuffet over antall bmwer... skulle vært litt flere eldre modeller, som e30 og e34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå