Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Level 13 nå, mangler tre brett igjen på Professional, men de får jeg ikke tatt før jeg går opp til level 14!

Det irriterer meg max at jeg enda ikke har sett pick up bil til å ta pick racet på amateur nivå!! Har jo fullført minst 10 cup i mens og vært innom brukthandelen hele tiden!

Og det var max gøy å vinne over italienske superbiler i en bola '70 Dodge Challenger med litt over 700 hk, racing slicks, max vektredusjon osv :mrgreen: Hahaha holdt på å dette ut av svingene i hver jævla gang :D De racene mot Enzo osv. vant jeg kun pga helt latterlig brutal aksellerasjon!

Det var jævlig gøy på High Speed Ring også! Kjørte mot VW konseptbil og andre 320 km/t+ biler og hadde først toppfart på 280. Så endra jeg gira slik at jeg la toppfarten til 400 max, og satan den jævlen lå i ovalbanen i 320 km/t og hadde mer å gi, men kunne ikke fordi jeg lå halveis bredt hele veien :lol:

Hva er deres favorittbil å kjøre så langt? Jeg fikk en Mugen Civic fra '87 i gave. 220 hk på ca 900 kg og den deiligste og mest trygge kjørefølelsen ever! Jeg elsker å kjøre den bilen! Du vet liksom AKKURAT når den slipper, samt at den også har mer å gå på (du tenker "å nei nå driter jeg meg ut" men så reddern deg). Kjørte i 80-talls japsecupen med den og tok nesten igjen de andre med en runde i løpet av 5 runder på Autumn Ring! :D Skal ikke undervurdere trimma, hissige Hondaer... Skjønner at det er grisepopulære baneracere blant tenåringene i Japan og enkelte miljøer i USA, fikk lyst på en slik en selv...

Bare for pur faenskap kjørte jeg med den i "supercar" løpet (nr. 3 fra oppe venste i Professional) for å se hvordan den hang med. Den dro fra Enzoer, SLSer, Gallardoer osv. i svingene! Ble glad i den bilen ^^

Og en stor WTF: 1) Bugatti Veyron stod før et løp opp med ca 650 hk???? 2) Og i et løp med Veyron og Ferrari California, dro Californiaen i fra den og min 700+ hk Amcar?? Rart... Men jeg tok dem med Dodge Challengern til slutt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...