Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på med Gran Turismo World Championship, kjører en Ferrari med 800 hester og råttent understell. Synes det var ALT annet enn lett, akkurat ferdig med ringen nå. Vant i siste sving, puh! Fy faen så svett jeg er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

VW Bus er ikke så ille. Bare å kjøre rolig hele tiden, å kun satse på innbremsinger. Om du synes den er fæl, gled deg til neste nivå på banen der, som er med Lotus... Der må du være forsiktig med pedalbruken for å si det slik!

hehe.. ja, pokker heller, vrien den med lotusen. kjørte ut eller snurra rundt i første sving de 4-5 første gangene. klarte 3plass etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der Top Gear banen med Lotus var et helvete ja! MEN!! Go Kart på Automnring mini var verre, satt i 40min om og om og om igjen for å klare den.

Den morsomste bilen jeg har må være Polo GTI Cup car, den var rå på Polo løpet på Nürburgring. Hang som et slips! Mye bedre enn den Mügen CRXen.

Har kjørt ferdig beginner, amatør og pro jeg nå. Og har ikke solgt en eneste bil :)

En annen ting som også var gøy, jeg mangla Lamborghini til løpet i Pro klassen. Så da bare spørte jeg noen av vennene på PSN om de hadde en, så da lånte jeg en LP670-4 og leverte den tilbake til han. Funka fett!

Grommeste bilen jeg har er GTR R35 med nesten alle oppgraderingene, mangler vel steg 3 på motor tror jeg.

Jeg heter Larsen-Racing på PSN også forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet som en Gud for å vinne Monza/Ferrari-biten ass... Kjøpte 430 Scuderia men 599 og Enzo kjørte fra meg på langstrekka hver gang. Ble skikkelig frustrert. Alt av småtrim (kompressor/turbo går ikke på den bilen), clutch, flywheel++ og lett vektreduksjon = seier med ekstrem knapp margin! Nekter for noe mindre enn gull ved alle løp! Bortsett fra special event med Ringen, den er for jævlig å fly gjennom perfekt og få gull på...

Jobber nå med diverse events igjen for å få level 15. Så skal jeg trimme Scuderiaen 100% og åpne neste nivå, og begrave spillet (til i morgen, da er det GT World Cup - litt lei så det orker jeg ikke akkurat nå).

Jeg og Eksos skal bytte(låne?) en Ferrari mot en Lambo nå. 8)

Do'h..! Det der er jo genialt.. Kjøpte Gallardo for alle penga for å kjøre i Lambo-serien, men måtte selge den igjen for å ha nok $ til Ferrari-serien... Brukt hele dagen i dag til å samle spenn og level experience :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet som en Gud for å vinne Monza/Ferrari-biten ass... Kjøpte 430 Scuderia men 599 og Enzo kjørte fra meg på langstrekka hver gang. Ble skikkelig frustrert. Alt av småtrim (kompressor/turbo går ikke på den bilen), clutch, flywheel++ og lett vektreduksjon = seier med ekstrem knapp margin! Nekter for noe mindre enn gull ved alle løp! Bortsett fra special event med Ringen, den er for jævlig å fly gjennom perfekt og få gull på...

Morsomt at jeg vant de løpa med en 512BB, full rigga av stasj! Kjøpte den tidlig i spillet. Enzo måtte nok gi tapt, men det var på hengende håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, skal nå sies at jeg ikke finner igjen bilen jeg skulle låne av han... Leser på nettet om flere som har "mistet" biler på denne måten, håper i hvertfall han finner min... Hmmm...

Den nye type Nigeriasvindel, pass deg!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet som en Gud for å vinne Monza/Ferrari-biten ass... Kjøpte 430 Scuderia men 599 og Enzo kjørte fra meg på langstrekka hver gang. Ble skikkelig frustrert. Alt av småtrim (kompressor/turbo går ikke på den bilen), clutch, flywheel++ og lett vektreduksjon = seier med ekstrem knapp margin! Nekter for noe mindre enn gull ved alle løp! Bortsett fra special event med Ringen, den er for jævlig å fly gjennom perfekt og få gull på...

Morsomt at jeg vant de løpa med en 512BB, full rigga av stasj! Kjøpte den tidlig i spillet. Enzo måtte nok gi tapt, men det var på hengende håret.

:)

Jeg sikla på Scuderiaen fra dag 1 (er blant mine topp 3 favorittbiler) - tenkte at det var like greit å bare kjøpe den når jeg første skulle ha en Ferrari! Den havna i favoritter i GT-garasjen, noe som betyr at den skal trimmes/tunes verst :) Gleder meg til jeg får penger til overs; Er sykt mye gromt jeg har sett på brukthandelen som jeg ikke har sett siden. Virtuell garasje er litt masturbering for en bilbesatt hjerne :P

Eneste jeg ikke har lekt med enda er støtdemperinnstillinger. Tør ikke gå inn på det i frykt for å ødelegge for mye, så jeg har nøyd med meg Sport Kitet hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke skjønner helt.

Er hos en kompis og spiller GT5.

Har hatt en del biler nå, men kjøpte nå akkurat BMW M3 E92. :)

Men hvorfor går det nesten ikke ann å få sleng / sladde med bilene på dette spillet?

Selv med M3en så går det nesten ikke. Om jeg så clutcher den ut eller ikke.

Er det noe antispinn ol som dere skrur av for å få til dette, eller går det ikke?

Trodde dette skulle være realistisk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, takk 316 :)

Menneh... Ser på konkurrentene mine i Gran Turismo World Championship brettet. McLaren F1, Zonda race car++ Bare helt verstinger... Hvordan kan jeg vinne med en stakkars Scudceria!??? Seriøst ass... Føler at de har vært svært gjerrige med å gi nok av penger til å kunne kjøpe seg noe ordentlig gromt. Man tvinges jo til å kjøpe og selge biler... Gallardo til 200.000 for å kunne vinne en race, for å gå over til Scuderia til noen hundre tusen for å kunne kjøre Ferrari løpet... Begynner å bli oppgitt på spillet, syns det begynner å bli latterlig tungt etterhvert. Aner ikke hvordan jeg skal vinner over alle de hyperbilene med superbilen min. Hmmm..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...