Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du må ha dem for å kjøre løp....

Jeg kjørte et par løp på Expert i går, var lett match nå som R35en har nesten 900hk og alle oppgarderingene som er. Klarte 388km/t på LeMans banen.

Kjørte også Advanced på AMG Driving School, fikk sølv på alt, men var veldig nerme gull på de fleste. Men prøvde stort sett bare en gang.

Det er en Trophy som man kan få ved å klare å slå den virkelige rekorden til R35 på Nürburgring. 7:23.05 er den vel. Da skal man ha arcade mode, time trial, R35 07 modell med sport hard dekk.

Jeg prøvde, men var laaaaaaaaaaangt i fra. Hadde vel rett over 8 min tror jeg. Når man kjører Time Trial så må man heller ikke kjøre utpå gresset og slikt. Da teller ikke runden.

En annen ting som er homofilt med dette, som med de andre GT spilla, er at man aldrig vinner noe bil man har bruk for!!! Kjørte VW Lupo cup med Lupo GTI Cup car som jeg hadde fra før. Og når jeg vant, så vant jeg en Lupo 1.3l....Hva pokker skal man med den da??? Sier seg jo selv at man allerede HAR en Lupo når man kjører Lupo cup... Samme gjelder Mini cupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt japsecupen i Expert ganske lett med Nissan R35 GT-R :) Trodde den skulle være mye vanskeligere. Trengte ingen trim på den bilen.

Fant ut at jeg kunne brukt AmCaren min (Dodge Challenger) på Historic-cupen, men det hjalp jo ikke en dritt! Bilen på førsteplass var 12 sekunder foran meg i løpet av første runden på Monaco-banen!! Wtf... Nei, må nok vente til jeg og har en awesome gammel racer på 800 kg med 600 hk... Jeg ble voldtatt :shock::lol:

Dro tilbake til Professional for å prøve meg på 1. plass på Nürnburgring racet og det funka. Denne gangen var det lettere konkurrent (selv om jeg vant med bare 1,4 sek.). Har gull på alt i Professional nå og er kjempefornøyd :)

Prøver å spille litt rundt nå og komme meg opp til level 19, har lyst til å prøve meg på All Star og Polyphony cupen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger låne en Gallardo 560-4 i kveld til Lamborghini løpet på Expert, noen som kan legge meg til å låne meg den i kveld?

Jeg har en som har max trimma. Det racet er jævla vanskelig med en standard Gallardo (kan hende at jeg suger, men alle drar fra i løpet av sekunder). Hvordan går jeg frem for å låne deg den? Har aldri spilt online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...