Reintz Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tok gull på alle de top gear challengene på første forsøk! Er bare å kjøre litt rolig meg lotusen så er det ganske lett For å få top gear banen må du ha gull på den første(VW bussen)
SSM Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hvorfor den Pagani Zonda R høres ut som en el.bil er for meg et stort spørsmål! Leste hva Clarkson sa om den, så den skal nok være mer lyd i enn på spillet.
Eirsan Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tok gull på alle de top gear challengene på første forsøk! Er bare å kjøre litt rolig meg lotusen så er det ganske lett For å få top gear banen må du ha gull på den første(VW bussen) Syns VW bussen er lei, kræsjer alltid i den nest siste svingen med han som ligger på 1.plass. Skjedd 5 ganger nå
potetkongen Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 http://www.epicfail.com/2010/12/07/gran-turismo-5-fail/ Denna å er litt lei..
///FredriK.S Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Noen som har bil å annbefale under 700.000cr som kan komme langt på Expert series. Er level 19 Prøvde meg med Bugatti Veyron, men de spiste meg hel.
316 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Jeg bruker den Nissanen som fulgte med i stealth edition. Duger den. Kjørt flere løp i expert med den og... Hvis du har Gallardo kan vi byttelåne litt.
///FredriK.S Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Beklager, men jeg hadde gallardo. Solgte den tidligere i kveld. hehe Er de siste løpene jeg sliter litt med...
316 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Faen. Den duger i de siste løpene... !
_anders Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hater vw bus dritten på gear banen!!! Blir side om side med nr.1, bare akkurat ikke foran.. å jeg synes "drafting" prinsippet virker kun for de andre bilene
krholt Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Klart "drafting" ikke har noen stor en effekt på en kasse med 20 hester (føles hvertfall sånn)
316 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Har funnet den perfekte driftebilen... En Mitsu Lancer fra 80-tallet. Vilt god å sladde med !
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Mangler bare to baner på Expert nå, og det er de to med "Race cars" i. Holder akkurat følge om jeg kjører feilfritt, men klarer ikke å kjøre alle rundene uten noen feil desverre... Fant en ENKEL måte å vinne på siste Top Gear Special. Bilene du kjører der har jo ekstremt lite hk, og når du kommer til toppfarten på 82km/t, så faller farten ned til ca 73, før den øker igjen. Holder du bare farten stabil på 80-81km/t, uten å nå toppen slik at den faller, tar du dem lett på toppfarten og kjører rett forbi. Ligger på første plass etter under en runde, og derfra og inn er det bare å passe på at du ikke blir påkjørt...
316 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Den siste ja, den er jo LETT... Verre med de to første? Hvertfall Lotusen.
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Den første kjørte jeg bare til medalje, å så har jeg ikke kjørt mer. Har feilet et par ganger med Lotusen, så har bare gått glatt forbi
SSM Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Fint å kjøre B-Spec etter jobb, starta løpet......så våkna jeg, og da hadde han vunnet Lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå