Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok gull på alle de top gear challengene på første forsøk! Er bare å kjøre litt rolig meg lotusen så er det ganske lett :) For å få top gear banen må du ha gull på den første(VW bussen)

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor den Pagani Zonda R høres ut som en el.bil er for meg et stort spørsmål!

Leste hva Clarkson sa om den, så den skal nok være mer lyd i enn på spillet.

Skrevet
Tok gull på alle de top gear challengene på første forsøk! Er bare å kjøre litt rolig meg lotusen så er det ganske lett :) For å få top gear banen må du ha gull på den første(VW bussen)

Syns VW bussen er lei, kræsjer alltid i den nest siste svingen med han som ligger på 1.plass. Skjedd 5 ganger nå :(

Skrevet

Jeg bruker den Nissanen som fulgte med i stealth edition. Duger den. Kjørt flere løp i expert med den og... Hvis du har Gallardo kan vi byttelåne litt.

Skrevet

Hater vw bus dritten på gear banen!!! Blir side om side med nr.1, bare akkurat ikke foran.. å jeg synes "drafting" prinsippet virker kun for de andre bilene :evil:

Skrevet

Mangler bare to baner på Expert nå, og det er de to med "Race cars" i. Holder akkurat følge om jeg kjører feilfritt, men klarer ikke å kjøre alle rundene uten noen feil desverre...

Fant en ENKEL måte å vinne på siste Top Gear Special. Bilene du kjører der har jo ekstremt lite hk, og når du kommer til toppfarten på 82km/t, så faller farten ned til ca 73, før den øker igjen. Holder du bare farten stabil på 80-81km/t, uten å nå toppen slik at den faller, tar du dem lett på toppfarten og kjører rett forbi. Ligger på første plass etter under en runde, og derfra og inn er det bare å passe på at du ikke blir påkjørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...