Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hvilken bil anbefales på HISTORIC RACING CUP på expert series??? har prøvd med corbaen.. men det gikk ikke

Prøvde 800 hk Dodge Challenger, max trimmet, det gikk heller ikke. Første bilen kjørte fra meg med 12 sek. i løpet av første runden... :lol: Var noen som nevnte at du fikk noen råflotte og hyperraske biler som passer til dette racet på B-spec (premiebil i et race). Kanskje prøve å spille det? Men det tar sikkert en evighet å komme seg dit...

Vanskeligste brettet på hele spillet spør du meg...

Savner PS3en og GT5en nå ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slippe gassen I sving. Du må gjerne slippe den før svingen.. I det du slipper gassen flytter vekta seg fremover og er du da i sving roterer den fort. Greit å håndtere i biler med mye vekt foran; skal være kjapp for å hente inn en baktung sak (elise, 911 osv..). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tok PS3 kvelden, så måtte få tak i en ny, da er det bare å starte GT5 på nytt..

Bare og ta ut harddisken fra den gamle det så slipper du starte på nytt :o

Hadde sånn 30 dagers bytterett, så hvis jeg hadde tatt ut den, da måtte jeg kjøpt ny :P Nå sendes den bare tilbake til Sony, så reparerer de den og selger den igjen vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken bil anbefales på HISTORIC RACING CUP på expert series??? har prøvd med corbaen.. men det gikk ikke

Må ha en av de som de andre bruker, jeg har prøvd med noen av de heftigste jeg har og ingenting funker. På B-Spec så vinner man den Toyota 7 Race Car på Extreme Like The Wind løpet, jeg er ikke langt unna å få den.

Er ikke noen du kjenner som har en bil å bruke der da? Går jo an å bare låne en f.eks :)

Trenger en bil som kan vinne de 2siste eventene i expertserien. Hvilken bli brukte du/dere? Har en Audi R8 nå, holder ikke mål..

Er det Gran Turismo All Stars og Polyphony Digital Cup du sliter med?

Jeg tror ikke jeg har kjørt Gran Turismo All Stars enda, klarte ikke det med Zonda R engang. Så sparer til en skikkelig LM Race car eller så skal jeg prøve den Toyota 7 Race Car som jeg skal vinne på B-Spec, den er 1970 modell.

Polyphony Digital Cup er det jo bare pysebiler i, mener jeg kjørte Zonda R eller GT-R R35 på den.

Jeg er nå oppe i Level 20 A-Spec, Level 18 B-Spec, 1.600.000cr og 98 biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...