Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja da kom GT5 endelig frem med posten, bare 21dager forsinket og med en ekstra regning på 300 kroner jeg måtte betale for og få det utlevert hos posten...

Menmen det er jo et sabla artig spill, allerede level 10 og flere level skal det bli i løpet av kvelden ;)

Har collectors edition så har kjørt de første løpene med den BMW M3en med rundt 600 gamp, fytte rakkern og morro. Av med traction control og gassen i bånn så ligger den sideveis helt frem til mål ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaja da kom GT5 endelig frem med posten, bare 21dager forsinket og med en ekstra regning på 300 kroner jeg måtte betale for og få det utlevert hos posten...

Menmen det er jo et sabla artig spill, allerede level 10 og flere level skal det bli i løpet av kvelden ;)

Har collectors edition så har kjørt de første løpene med den BMW M3en med rundt 600 gamp, fytte rakkern og morro. Av med traction control og gassen i bånn så ligger den sideveis helt frem til mål ^^

Jeg har enda ikke fått mitt eksemplar i fra play.com, men kodene for å få stealth-bilene har jeg allerede brukt på eksemplaret jeg kjøpte på expert på utgivelsesdatoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pokker står de kodene? Jeg har collectors edition saken til 600kr. Skjønte meg ikke på det der.. Sto noe om en Audi R10

Står en kode på første side i den boka di, altså om du åpner den.. da får du de chromeline bilene :)

Noen som vet om de museums bilene kan kjøres? Har en E28 M5 der inne.

Er nok bare informasjon de er der for desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...