Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du redusert vekten på bilen? Downforce på max, mykeste dekk, satt på "oppstivningen" under Body/Chassis?

Oppgraderte alt sammen... Jeg er ikke så dårlig til og kjøre, men de kjører rett ifra meg. Mye bedre aks + veigrep. Knuste de på det første løpet før rundbanen! (da var bilen helt ypperlig)

Skrevet
Hvor fikk du tak i Gt40? koster ikke den 20mill?

fikk den da jeg hadde gjort ferdig extreme :D

Men da kan du ikke ha brukt den til å vinne like the wind og all stars GT for det er jo i extrem klassen ? :shock:

Sorry mente expert klassen :P

Skrevet

Noen tips til nascar series SISTE BANE.. Bedre vinner lykke i lotto . en på daytona.. holder MAX 5 runder så ligger jeg klint oppi veggen. DA de presser meg dit..

Skrevet
Noen som har tips til nettbutikker som har Logitech driving force gt på lager? Klarer ikke å finne noen....

Jeg mener det var den som sto i en Libris butikk i hammerfest for noen timer siden hvertfall :D

Skrevet
Hvilke biler får man tatt Race mod på? Noen andre enn Z06...

1. Acura NSX RM '91

2. Chevrolet Camaro SS RM '10

3. Chevrolet Camaro Z28 RM '69

4. Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM '06

5. Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09

6. Dodge Challenger R/T RM '70

7. Honda CIVIC TYPE R (EK) RM '97

8. Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04

9. Lexus IS F RM '07

10. Lotus Elise RM '96

11. Lotus Elise 111R RM '04

12. Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05

13. Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02

14. Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05

15. Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95

16. TVR Tuscan Speed 6 RM '00

17. Volkswagen Golf IV GTI RM '01

Skrevet
Kan jeg spørre hva slags biler folket brukte på Word Championship serien (siste i proffesional klassen)?

Jeg tror jeg brukte fulltrimmet, fintunet Lotus Esprit V8 til det løpet om jeg ikke husker feil :)

Med gull på alle banene.

Skrevet

Gran Turismo All Stars og Historic Race Car Championship på Expert gir jeg snart opp... Noen som har en feit bil å låne meg? Eksos på psn :)

Skrevet
.....eller kjøre Like The Wind på Expert lvl 21, da vinner man en Toyota Race car. Jeg har 1014hk og 840kg elns i den. Men, MÅ kjøre med skid recovery på den, viss ikke er der bare å glemme det så lenge man kjører med kontroll.

hva er SKID RECOVERY?

Skrevet

Heter det ikke det da?

Er på de hjelpemiddel greiene. Der som Traction Control, Active Steering, Driving Line, ABS, Dekk, Gir og dette er rett før man starter løpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...