Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bare Formel GT og Dream Car igjen på B-Specs nå... Og American Muscle Car fra en av de letteste brettene. Finner ikke noen passende bil til den

A-Specs er det de samme + NASCAR-delen

Kan vell bruke Cobraen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger man replay filene over til minne penn O.L slik at jeg får lagt ut noen videoer??

Ser det er noen her inne som har gjort dette

skulle også kopier save filer. men dette var da låst inn i ps3. så viss ps3 tar kvelden har jeg jo mistet alt jeg har gjort :S dårlig av GT og Sony??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhr... Hadde mulighet til å kjøpe en Escudo nå, men lot være fordi jeg må ha pengene klar for en Formel GT om den dukker opp :( Hadde jo lyst på en Escudo!!!

Edit: Trøstekjøpte meg en Cerbera Speed 12 i stedetfor :P

Mye var det for Escudo?

Faan jeg kom over M3 GTR raceCar igår, men kosta 990 000, og jeg hadde bare 550 000 :( :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhr... Hadde mulighet til å kjøpe en Escudo nå, men lot være fordi jeg må ha pengene klar for en Formel GT om den dukker opp :( Hadde jo lyst på en Escudo!!!

Edit: Trøstekjøpte meg en Cerbera Speed 12 i stedetfor :P

Mye var det for Escudo?

Faan jeg kom over M3 GTR raceCar igår, men kosta 990 000, og jeg hadde bare 550 000 :( :( :(

vill ha gtr.. hadde muligheten jeg.. men valgte å spare.. og nå finner jeg den ikke igjenn ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhr... Hadde mulighet til å kjøpe en Escudo nå, men lot være fordi jeg må ha pengene klar for en Formel GT om den dukker opp :( Hadde jo lyst på en Escudo!!!

Edit: Trøstekjøpte meg en Cerbera Speed 12 i stedetfor :P

Mye var det for Escudo?

Faan jeg kom over M3 GTR raceCar igår, men kosta 990 000, og jeg hadde bare 550 000 :( :( :(

vill ha gtr.. hadde muligheten jeg.. men valgte å spare.. og nå finner jeg den ikke igjenn ;(

Jeg skal ha alle BMW'ne og Audi'ne på spillet uansett :)

Så jeg kjøper så fort jeg finner noe spennende, i tilfelle jeg ikke skal finne dem igjen. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...