Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster en 1970 LM racer som vinner løpene i Expert og Extreme? Eller sagt på en annen måte - hvor mye cr må jeg spare opp - 4 000 000? Mener å ha sett noen i brukt shoppen..

Anbefalinger på bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvor mye koster en 1970 LM racer som vinner løpene i Expert og Extreme? Eller sagt på en annen måte - hvor mye cr må jeg spare opp - 4 000 000? Mener å ha sett noen i brukt shoppen..

Anbefalinger på bil?

Du vinner en Toyota 7 race bil på Like The Wind B-Spec Extreme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvilken bil får man vunnet Like The Wind med på B-spec?

Sjåførtosken min klarer ikke å vinne Ferrari challenge på Monza med 650hp F430 Scuderia.... ser ut som jeg faktisk må handle meg Enzo og maxe den for at han skal klare. Kjørt det løpet over 10 ganger nå, han hakke sjans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster en 1970 LM racer som vinner løpene i Expert og Extreme? Eller sagt på en annen måte - hvor mye cr må jeg spare opp - 4 000 000? Mener å ha sett noen i brukt shoppen..

Anbefalinger på bil?

Corvette Z01 (C6). Gå inn på GT Auto og velg Race Car Modification. Da vinner du greit det meste av løp. Må kanskje justere litt på bremser/downforce/gir/understell for å gjøre det lett nok for B-Specs. Men skal være greit for deg å kjøre det hvertfall... Kjører vel min på rundt 42,5sek på Indy, så er ikke noe stress

Hvordan får jeg tak i CTR RUF "Yellow Bird" '84? :)

Er nok bruktmarkedet det ja. Litt av en bil å kjøre :P Prøv den uten noen hjelpemidler, så har du litt utfordring på ringen noen timer...

Åhr... Hadde mulighet til å kjøpe en Escudo nå, men lot være fordi jeg må ha pengene klar for en Formel GT om den dukker opp :( Hadde jo lyst på en Escudo!!!

Edit: Trøstekjøpte meg en Cerbera Speed 12 i stedetfor :P

Mye var det for Escudo?

Faan jeg kom over M3 GTR raceCar igår, men kosta 990 000, og jeg hadde bare 550 000 :( :( :(

Rett under 2mill om jeg ikke husker helt feil

M3 GTR Race Car kan brukes på den tyske serien, så er ikke så dumt å kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvilken bil får man vunnet Like The Wind med på B-spec?

Sjåførtosken min klarer ikke å vinne Ferrari challenge på Monza med 650hp F430 Scuderia.... ser ut som jeg faktisk må handle meg Enzo og maxe den for at han skal klare. Kjørt det løpet over 10 ganger nå, han hakke sjans..

Minolta Toyota Race Car, som man vinner på Like The Wind A-Spec, som man igjen vinner med Zonda R som man vinner på GTWC på B-Spec :P

Til Ferrari løpet på B-Spec brukte jeg en California jeg vant, den stasja jeg fullt opp med alt av mods. Inkludert aerodynamics.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket "strikkeffekten" som er lagt til i spillet? Ikke bare A-Specs, men også B-Specs. Kjørte et løp med en bil som var marginalt bedre enn de andre i B-Specs, og som hvis jeg kom opp i ledelsen, såvidt klarte å holde dem bak. Var uheldig å sendte sjåføren inn i depot (på et 12-løps race, som absolutt ikke krever depot-stopp), så var noe irritert. Gikk bare fra maskinen igang, og tenkte han hvertfall kunne få litt xp om han fullførte. I løpet av 6-7runder hadde han hentet inn forspranget, og klarte å klatre opp i ledelsen! Skal ikke være mulig etter å ha havnet 30sek bak pga pit-stop

En ting er med A-Specs, men var overrasket over at det var slik i B-Specs også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikk effekten merkes best på nest, og siste runden syns jeg, på B-spec. Da tar ALLE deg igjen i et jafs. Såvidt man holder unna. Jeg trodde først det var suppegjøken min som sovna bak rattet, og fulgte godt med på rundetidene senere, og han kjører like fort. Det er bare de andre som kjører VELDIG mye fortere på de siste rundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk litt hjelpemidler, så blir det enkelt. Litt traction controll og lignende er ikke dumt. Kan også øke downforce får noe bedre grep. Evt må du bare være veeeldig forsiktig på gassen :P

Angående ABS så er det faktisk slik at bilen får høyere toppfart, og går bedre, om denne er justert til OFF. Når du kjører selv vil jeg anbefale å sette denne ganske lavt, da bremseeffekten øker (må bare passe på litt ved brems i sving).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...