Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Bruk litt hjelpemidler, så blir det enkelt. Litt traction controll og lignende er ikke dumt. Kan også øke downforce får noe bedre grep. Evt må du bare være veeeldig forsiktig på gassen :P

Angående ABS så er det faktisk slik at bilen får høyere toppfart, og går bedre, om denne er justert til OFF. Når du kjører selv vil jeg anbefale å sette denne ganske lavt, da bremseeffekten øker (må bare passe på litt ved brems i sving).

ta det rolig i de skarpeste svingene. gjerne 1 gir over en anbefalt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nettopp ferdig med NASCAR Series.. etter 4 timer... faen drit. siste bane

Noen tips til kjøringen der? Nascarn min spøler konstant i 1giret i hver sving, umulig og få flyten i kjøringen. Går greit på rundbanene.

Har dere kjøpt Racing Soft dekk da? Jeg vant alle løpene totalt uten problemer, ble nesten litt for lett :S Da stiva jeg opp bilen, kjøpte myke dekk, og justerte toppfarta ned på banene der det ikke var nødvendig..

Spant jo i førstegir, men det er jo ikke noe problem :P

Larsen-Racing : Så Zonda R tar bilene lett? Har prøvd med den Corvetta, men bilene flyr forbi straks det er langstrekke... Har bare prøvd ett løp, gir meg kanskje for lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet dette i går. Og det kan være at jeg hadde i overkant høye forventinger, men fy faen for et dritspill! Greit nok at grafikken på de få premiumbilene er helt fantastisk, og at selve kjørefysikken er bedre enn NFS sin (nei, det er fortsatt ikke en simulator, selv om de liker å kalle det for det), men det hjelper da faen ikke når de får en 7l V8 til å høres ut som en wankel! Har ikke hørt så trist motorlyd på mange år. Samme gjelder den plastdunk lyden når du treffer andre biler/autovern. Kjørte selvsagt uten hjelpemidler, men dessverre bare med stikke, så den "totale opplevelsen" fikk jeg ikke.

Har dog ikke gitt opp spillet riktig enda, må vel kjøre litt til, så får man se hvor mye tid man gidder å bruke på det. Synes bare det var enormt synd at man ikke kunne gjøre helt basic ting som felgbytte og greier på de 800 non-premium bilene. Da jeg synes det er gøy å hore opp triste biler og kjøre fra superbiler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing : Så Zonda R tar bilene lett? Har prøvd med den Corvetta, men bilene flyr forbi straks det er langstrekke... Har bare prøvd ett løp, gir meg kanskje for lett :P

Lett og lett, må ha på den der skid controll eller hva det heter. Og litt traction control, viss ikke går det ikke. Zonda R med over 900hk spinner seg ut på 3. gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har klart AMG challenge intermediate på Gold? 7:05 på Ringen med Mercen er fader meg hardt! :o

Har klart det, men bare så vidt! :P Kjørte jævla jevnt, haha!

Lå på 7.10.3xx de første gangene, også fikk jeg 7.05.233 tredje gang, og fjerde klarte jeg det på 7.04.5xx :P Så det var på heeeeengde håret, men det går greit om man bare gir gass (for den bilen sitter jo no helt SYKT i svinga!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tenkte akkurat på den der selv, da kjøper jeg den ;)

Hvorfor i helvette kommer det opp dette når jeg skal velge andre felger ;

"you cannot change the wheels on a standard model car" !!!!??????

Fordi du bare kan skifte på få av bilene :P Kunn premiumbilene.. Om man skal høre på ryktene skal flere av standardbilene bli oppgradert til premium etterhvert :) Er vell ikke bare rykter heller, GT sjefen gikk ut og sa det ;)¨

Edit : slått av en 316...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...