Ad|oS Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Pengepremiene på Endurance er helt latterlige. Tjener mer på andre myyyye kortere løp, men får mye xp om ikke annet. Men ja, er også 24t Nurburgring, men det er nok en stund frem i tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Er vanskelig og skaffe penger på gt5 ja syntes jeg, før så farma jeg enkelte vanskelige halv endurance cupper, fikk masse penger for hvert løp jeg vant, en enorm sum når jeg vant hele cupen + en sinnsyk bil som jeg solgte og så begynne på nytt igjen for og bli rik som fæn. Det kan man bare glemme i gt5, går ikke ann og selge bilene man vinner engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Kan jo tjene rundt 1mill pr timer om du velger rett løp... 98k på ca 3,5min + tiden det tar å starte og å gå ut av banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 er det noe vits å ha gt5 proluge nå? fant den her uåpna etter nesten 2 år hva skal man gjøre med den nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Synes det er lett å få mye penger jeg. Har vel ca. 1,5 million og er level 17 bare. Og da har jeg kjøpt litt biler for moro skyld også. Blant annet RUF Yellowbird som jeg plutselig så på bruktmarkedet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 noen tips til hvilke løp som gir litt penger da? jeg må vel gi spillet et forsøk til. Skulle bare ønske de i det minste hadde en realistisk lyd når du girer. ikke bare bang, rett i neste gir (er ikke noe dobbelclutch smg greier på en 69 mustang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 spiller alle her uten noen hjelpemidler, virker iallefall sånn, prøvde å slå av alt ink abs, traction osv.....og fant ut at abs ikke er oppskrytt....hehehe man må velge taktisk ved kjøp av bil ja, florerer ikke mned peng..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Stort sett uten hjelpemidler, men hender jeg bruker noe på de sprekeste bilene. Men du finner fort ut at Traction Control på fullt ikke er noe triks, da du ikke får noe fart ut av svingene da den begrenser for mye. Men husk også på at de fleste (nyere) biler faktisk har en eller annen form for traction control, så det er ikke urealistisk å ha dette. Er noe annet med de gamle bilene. Skid Recovery derimot hjelper deg jo bare på en kunstig måte, som egentlig ikke finnes ABS på 1 er ganske greit egentlig. Du får mer bremseeffekt, men slipper at hjulene låser seg. Bare pass på å bremse i noenlunde rette linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Stort sett uten hjelpemidler, men hender jeg bruker noe på de sprekeste bilene. Men du finner fort ut at Traction Control på fullt ikke er noe triks, da du ikke får noe fart ut av svingene da den begrenser for mye. Men husk også på at de fleste (nyere) biler faktisk har en eller annen form for traction control, så det er ikke urealistisk å ha dette. Er noe annet med de gamle bilene. Skid Recovery derimot hjelper deg jo bare på en kunstig måte, som egentlig ikke finnesABS på 1 er ganske greit egentlig. Du får mer bremseeffekt, men slipper at hjulene låser seg. Bare pass på å bremse i noenlunde rette linjer. Enig i at det skal være troværdig, så skid recovery utgår. traction contr må til på noen biler som du sier.....men trenger abs jeg, da jeg har en lei tendens til å bremse seint.....hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Men de fleste bilene kan du bremse senere en "motstanderene", så med ABS på 1 får du maksimal bremseeffekt, men funker dermed ikke så bra i selve svingen. Er i de fleste tilfeller lurest å bremse før svingen for å få med deg farten ut på slettene igjen. Anbefaler deg å justere opp bremseeffekten foran i forhold til bak. Gir litt bedre kjøre-/bremseegenskaper. Er jo satt opp med 50/50 effekt foran og bak. Ikke helt ideelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 bremse effekt er justert. har ca 1 eller 2 mer forran enn bak. med abs på en så går det som regel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Slik var ofte kjørestilen med E-type'n før. (vanlige løp, ikke drifting...) Satt på litt mer camber, samt toe inn bak. Det hjalp veldig! Uten alle hjelpemidler, det er tross alt en 1961 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Det handler ikke bare om fart, må jo også ha gode kjøreegenskaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Husk at man kan justere hvordan bremsene er med fullt justerbar diff også da Men der har man en ting som irriterer meg grensesløs, du kan kjøpe den dyraste "fully customizable" girkassa men alt du kan stille på er top speed???!!!! ... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 alt GULL på S license Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå