Skaar Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Baksiden, om eg ikkje tek heeeilt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Ser ikke noe. Oppe, nede? rød, hvit skrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Husker ikkje, kan sjekke når eg kjem heim 2. juledag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Takk takk! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Takk takk! : ) Mener på de skal være på første side om du åpner boka Kunn en kode, som gjør at du får alle bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 hvor taster jeg inn koden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Det står ganske godt forklart. Er vel på første siden, så står det 8 punkter på hvordan dette gjøres. Er dette deg? http://www.youtube.com/watch?v=zotTf0G9STM Neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Nå kan jeg også taste i GT5-tråden joo Eneste nedturen med GT5 så langt..er at den bruker for lang til inn på spillet, først oppdatering, så innstallere maps osv så det tar kortere loading på banene..bom tur å stå opp halv ni, for å sitte her og se på loading i en halvtime eller no Gleder meg til jeg faktisk får spilt Edit: Forresten, nydelige bilder man får med i Collectors edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Spruddel: ja, det er meg. Stemmer det. Er evneveik. I hvem av bøkene er denne koden? finner ingenting. Har helt samme version som han over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Spruddel: ja, det er meg. Stemmer det. Er evneveik.I hvem av bøkene er denne koden? finner ingenting. Har helt samme version som han over. Sjekk i "playstation network" blokken, på andre side. Der står det Måtte lete selv, og det var siste blokken jeg regna med at det stod i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Fikk ps3 og gt5 i går. Satt oppe til kl 03 i natt i var oppe kl 9 og spilte. Føler meg som 15 år igjen. ( blir 25 ) Allerede kommet til level 12. Blitt hekta da kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Nå skal jeg drifte litt på tskuba, fin fin bane det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Må vell modde meg en driftebil jeg også tror jeg, hvor mange hk ligger dere på? Hadde vert fett å modda Zonda R'en min, men tror det blir i meste laget E92 M3 kan vell bli grei å drifte med? CSL eventuelt? Må naturligvis være bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Holder med 350-400 hk Sikkert mindre enn det også. Men går fint å sladde med E92 M3 (chrome line). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Takk Eirik89 ! Fant det nå. Hvor taster jeg inn koden? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå