Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vel, så langt har jeg ikke funnet en eneste bil hvor lyden ikke er noe å si på. Har ikke funnet en eneste én hvor lyden ikke høres ut som om den er laget på et keyboard eller noe. Ihvertfall ikke noe som høres ut som et opptak av en bil. mange år siden jeg testet et spill med så dårlig lyd på bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så langt har jeg ikke funnet en eneste bil hvor lyden ikke er noe å si på. Har ikke funnet en eneste én hvor lyden ikke høres ut som om den er laget på et keyboard eller noe. Ihvertfall ikke noe som høres ut som et opptak av en bil. mange år siden jeg testet et spill med så dårlig lyd på bilene.

Kommer enormt an på hvilket anlegg man tester dette med. Er enig med deg med at bilene høres urealistisk ut. Men akkurat på Supraen kombinert med et rimelig kostbart anlegg er lyden ganske bra. Ellers er jeg langt fra imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer enormt an på hvilket anlegg man tester dette med. Er enig med deg med at bilene høres urealistisk ut. Men akkurat på Supraen kombinert med et rimelig kostbart anlegg er lyden ganske bra. Ellers er jeg langt fra imponert.

Kanskje jeg må teste supraen. Har testet alle eksosanlegg på alle bilene jeg har kjøpt, og så langt er jeg ikke i nærheten av imponert over noen av dem. Viperen med full trimmings hørtes jo ut som om den fusket midt i turtallsregisteret, og Mach1 Mustangen min høres ut som en accord med en gang den passerer 2000rpm.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må teste supraen. Har testet alle eksosanlegg på alle bilene jeg har kjøpt, og så langt er jeg ikke i nærheten av imponert over noen av dem. Viperen med full trimmings hørtes jo ut som om den fusket midt i turtallsregisteret, og Mach1 Mustangen min høres ut som en accord med en gang den passerer 2000rpm.. #-o

Enig her ja! Ble skuffet over Gallardoen jeg :cry: Får bare innse at å spille ikke er i nærheten av å oppleve slikt maskineri i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Eirik89 ! Fant det nå. Hvor taster jeg inn koden? xD

Det står faktisk der om du leser over koden ;)

Du må inn på Playstation store først. Så trykker du på "redeem code" oppe i høyre hjørnet og skriver inn coden. Da får du muligheten å laste ned ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORMULA GT noen tips snurrer å herjer på HELE tiden.. slikt blir det ikke mye penger og gull av :P fortvilt

Om du er ute etter den lette utveien er det bare å bruke hjelpemidler, spesielt Recovery Force.

Dersom du vil ha en utfordring, bruk minimalt med hjelpemidler og heller lær å kjøre veeeeldig forsiktig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne på GT5 på nytt nå. Bør jeg begynne på B-spec med en gang også?

Kan man la B-spec gå i bakgrunnen mens man spiller A-spec?

B spec er en genial måte å få penger og biler på. Har spart meg opp over 1mill ved å la maskin kjøre mens jeg holder på i leiligheten... Nei, kan ikke la b spec gå i bakgrunn mens man spiller.

Kan enn lage flere profiler for sjåfører og kjøre flere biler samtidig i B spec og la dette gå som slags roundom på natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Spec B tidligere i dag. Var litt vanskelig...? Sjåføren min feiger jo helt ut og bråbremser hver gang det kommer en sving og det er biler foran... Vanskelig å vinne med selv med helt overlegen bil (hvis man kjører selv)...

Også er det crappy premier, da... Når begynner racene hvor jeg kan sette sjåføren min på saken og dra fra maskina og komme tilbake til masse spenn, slik en nevnte tidligere i denne tråden? :lol: Hørt at man vinner Zonda R i Spec B, og en eller annen historisk motorsportracer. Sist gang slet jeg sykt med racet der jeg trenger en historisk racer (slutten av Extreme-serien, hvis jeg husker riktig), så jeg må vel gidde å brøyte meg gjennom drittbrettene i mange, mange dager først, i sann GT5 tradisjon? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ber han aksellere på langstrekkene og sette ned farta når krappe svinger kommer. Samt forbikjøre når han ligger oppi rompa til de foran.

Men ikke så lett, altså. Er på Level 4, får håpe at han blir dritgod etterhvert og jeg kan gå tilbake for å vinne det jeg ikke klarte nå.

Skikkelig barnerumpe, han sjåføren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...