Ad|oS Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Du finner fort ut at de fleste B-Specs sjåførene dine sliter enkelte steder på en del av banene. Bare å redusere farten deres der, og eller kjøre full guffe (om nødvendig). Det er forresten ikke noe poeng i å trene opp flere sjåfører i starten. Det er minimal forskjell på hvordan de kjører om "helsen" er på fullt enn på minimalt, kun enkelte steder det gjør stort utslag. Og når du først tenker at det kan være nødvendig med flere sjåfører er du likevel på "Eundurance-nivå". Kjørte et 9-timers løp med 4 sjåfører, derav en helt ny, og han gikk direkte opp til level 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Fekk meg GT5 til jul og lure på om noken har tips til "bra" bil til å begynne med og kor det er lett om te¨ne seg litt raske penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Man tjener ganske greit på "special" løpa man får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Fekk meg GT5 til jul og lure på om noken har tips til "bra" bil til å begynne med og kor det er lett om te¨ne seg litt raske penger Samme her, sitter med spillet i handa. Lurer på å begynne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Husker ikke helt hvilken bil jeg startet med, men ved et par enkle modifikasjoner kan de fleste bilene bli ganske greie. Er et par billig oppgraderinger som eksos og chip som gir billige hk, og ikke minst det å skaffe gode dekk samt en vinge for økt downforce (husk å stille denne opp til maks) Kjører du A- og B-specs parallelt slipper du å kjøpe noe særlig med biler. Kjøpt en GT-R 07 ganske tidlig i spillet selv, og den bilen funket lenge for meg hvertfall. Når du får Mazda Furai vil jeg anbefale å bruke den. Ikke samme toppfart som mange av de andre bilene, men henger vanvittig bra på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Kjøpte meg PS3 og GT5 i dag Spilt meg til level 10 nå. Underholdende spill må jeg si. Kjører nå en gammel ferrari. Jeg har en Daihatsu mini(midget?) II, som jeg måtte le litt av, eneste bilen jeg fant til å kjøre det småbil racet så jeg pimpa den med turbo og div annet snacks og fy flate så godt den gikk forhold til de andre Måtte le litt. Og jeg lurer på hvordan det er med fartssperre i GT5, jeg kjøpte en challenger tror jeg det var for å kjøre muscle car race, men den gikk ikke over 114 mph. Skifta girkasse til 5-trinns, da gikk den bare i 104 Hvordan kan man tune bilen så den får høyere toppfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 KJøp den dyreste kassa, og juster toppfart på garage, inn på bilen du skal ha, og tuning, går inn på drivetrain, ta et trykk til høyre, og juster den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Takk Eirik89 ! Fant det nå. Hvor taster jeg inn koden? xD Det står faktisk der om du leser over koden Du må inn på Playstation store først. Så trykker du på "redeem code" oppe i høyre hjørnet og skriver inn coden. Da får du muligheten å laste ned ditt Jeg spør før jeg leser.. Fant det ut 2 min etter at jeg posta det her.. haha : ) BTW Jeg ligger på ca 500 hk på alle bilene jeg drifter med! Også stiller jeg utvekslinga til 270 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 og hvor er denne bestemte koden alle får? har lest igjennom alle mine papirer, ikke funnet en eneste kode.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Om du ikke har kjøpt Collectors edition så er det ingen kode så langt jeg vet ;P Blir gal av musikken som er inne på bilhandle sidene..og hvorfor skal det være så vanskelig å lage en liste der? feks japanese cars, euro cars, 1950-1960, osv? gaaaaah! Noen bra forslag på bil på A-spec -> beginner series -> Japanese classic, euro classic, og world classic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Japaneese kjørte jeg Skyline, euro classic kjørte jeg Jaguar E-type, og world classic kjørte jeg Jaguar E-type trimma opp til maks selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Trøbler med Japanees på B Spec hvor jeg må ha en tidligere mod en 79. Fikk tak i en blubird jeg har trimet opp, men dekka virker som ikke vil på. Får kjøpt dekk men ikke hukket de av under settings. PÅ skjerm bilde under setting, står det oppført gate dekka. Ræva slenger så ille at det virker håpløst ta noen palle plass. Noen tips? Jeg kjøpte også en rally bil Lancer 74 mod men den får jeg ikke brukt under nevnte over her? På A spec kjørte jeg under Japanees Skyline som fungerte helt topp. Ellers veldig fornøyd med m5 som er opptrimmet til 700bhp og Viper SRT10 ACR 08. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ca. tilbake på samme nivå nå som før maskina takka farvel Level 15 (tror jeg kom meg til 19 før...) og en max trimma 430 Scuderia i garasjen :D Samt gull på alt i Beginner, Amateur og Professional Nå skal jeg bare ta alle åpne Special Events og B, A og iA lappen, så er det på'n igjen om noen dager, for å fullføre Expert Gruer meg til de to siste brettene på Expert-nivået. Det var sykt vanskelig sist gang, tror ikke jeg klarte nestsiste brettet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg og frøkna fikk en del pengegaver sammen til jul og i dag skulle vi ut og se om vi fant noe som vi begge hadde lyst på... vel hjemme så kunne jeg pakke ut av en stor bærepose 1 stk PS3, 1 stk ekstra kontroll, GT5, Tekken6, og Burnout Paradise ultimate box. Solberg-stolen og ratt/pedaler er allerede i hus (julegave fra frøkna i fjor) lukter mye moro av dette! hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg og frøkna fikk en del pengegaver sammen til jul og i dag skulle vi ut og se om vi fant noe som vi begge hadde lyst på... vel hjemme så kunne jeg pakke ut av en stor bærepose 1 stk PS3, 1 stk ekstra kontroll, GT5, Tekken6, og Burnout Paradise ultimate box. Solberg-stolen og ratt/pedaler er allerede i hus (julegave fra frøkna i fjor) lukter mye moro av dette! hehe.... Sånt liker vi.. stå på.. skal lage meg stol og slikt i 2011:P av BMW stol seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå