ZhilleN Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Je har lyst på 240 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Returnerer Zonda R-en jeg, Eksos. Ble bare frustrert Hvis du har noen andre fete/raskere biler som jeg har en sjanse med, send i vei De som vil ha den Ford trucken, skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Tar gjerne i mot en sånn truck JorgenE30 er vel nicket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Skal se om jeg har den fortsatt. Sender i såfall innen kl. 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Tar gjerne i mot en sånn truck JorgenE30 er vel nicket! Kontroller nicket, fant den ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 B-Spec er ikke så ille da... Kjører du Dream Car Championship med B-Spec, så går du inn en gang hvert 15-20min, kjører 4 av 5 løp. og tjener ca 1 million på litt over en time Ikke minst får du mye gøye biler, og etterhvert også Sebastian Vettel X2010 (gøy bil!!!) om du kjører B-Spec. Du trenger så å si ikke noen som helst innsats selv, da sjåføren din med rett bil vinner ganske lett. Bare å sette igang når du ikke har tenkt å kjøre selv uansett Notat til meg selv: "Ikke lån vekk bil til noekult. Han "stjeler" bilen din " hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ja, jeg lager bilkloner Kan begynne å gjøre som de nerdene i onlinespill på PCen, begynne å selge biler Neida, litt juks er lov (i spill)! Men jo, jeg begynte på B-spec. Vant ca ingenting i beginner... Blir han sjåføren bedre etterhvert av seg selv, selv om du driter å guide han hele tiden...? Når level øker, altså...? Ps. Gi meg en Toyota 70 a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Sjåførene blir bedre ja. Men på enkelte baner er det bedre å bruke noen uerfarne sjåfører da de ikke er like flinke til å bremse hehe Men selv på lvl 34 (!?) bremser de på totalt unødvendige steder og kjører ganske uforståelig. Ikke noe problem å kjøre bedre enn dem Men ligger du langt foran på A-spec er det jo bare å gi veldig gode biler til ham, så går det som regel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Sorry, JorgenBMW!!!! Det er nicket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Sorry, JorgenBMW!!!! Det er nicket.. Lagt deg til. Deg og, -Erik- Bortsett fra det som er nevnt i PM, hva vil du ha egentlig...? Tror ikke det funka, det jeg skulle prøve. Eksos, har sendt tilbake bilen din, takker og bukker for lånet - fortsatt bom fast på drittbrettene etter en hel dag med FAIL hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Da er det kjøringa di som er feil Bare å kjøre omigjen og omigjen til du klarer det, som de fleste andre gjør det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Der kom du ja, noekult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Deg og, -Erik- Bortsett fra det som er nevnt i PM, hva vil du ha egentlig...? Tror ikke det funka, det jeg skulle prøve. Tja, sitter ikke hjemme så husker ikke helt, men det jeg mangler er vel egentlig bare en ok MR bil og Ferrari, uten om det venter jeg bare på level 19-20 så kan jeg prøve på den siste serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Deg og, -Erik- Bortsett fra det som er nevnt i PM, hva vil du ha egentlig...? Tror ikke det funka, det jeg skulle prøve. Tja, sitter ikke hjemme så husker ikke helt, men det jeg mangler er vel egentlig bare en ok MR bil og Ferrari, uten om det venter jeg bare på level 19-20 så kan jeg prøve på den siste serien Du kan FÅ Lamborghini Gallardo av meg (har ikke bruk for den lenger, lettere trimma - du kan bruke den i 2 cuper). Også kan du levere'n tilbake og få max trimma (og storfavoritten) 430 Scuderia for Ferrari-cupen Jørgen Lie; Ford pick up blir sendt nå! Ad|oS; Ja, jeg suger vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Deg og, -Erik- Bortsett fra det som er nevnt i PM, hva vil du ha egentlig...? Tror ikke det funka, det jeg skulle prøve. Tja, sitter ikke hjemme så husker ikke helt, men det jeg mangler er vel egentlig bare en ok MR bil og Ferrari, uten om det venter jeg bare på level 19-20 så kan jeg prøve på den siste serien Du kan FÅ Lamborghini Gallardo av meg (har ikke bruk for den lenger, lettere trimma - du kan bruke den i 2 cuper). Også kan du levere'n tilbake og få max trimma (og storfavoritten) 430 Scuderia for Ferrari-cupen Jørgen Lie; Ford pick up blir sendt nå! Ad|oS; Ja, jeg suger vel Supert Kommer ikke hjem ikveld så får ikke godtatt deg som venn, men skal i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå