Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

B-Spec er ikke så ille da... Kjører du Dream Car Championship med B-Spec, så går du inn en gang hvert 15-20min, kjører 4 av 5 løp. og tjener ca 1 million på litt over en time :D Ikke minst får du mye gøye biler, og etterhvert også Sebastian Vettel X2010 (gøy bil!!!) om du kjører B-Spec. Du trenger så å si ikke noen som helst innsats selv, da sjåføren din med rett bil vinner ganske lett. Bare å sette igang når du ikke har tenkt å kjøre selv uansett

Notat til meg selv: "Ikke lån vekk bil til noekult. Han "stjeler" bilen din " hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lager bilkloner :lol: Kan begynne å gjøre som de nerdene i onlinespill på PCen, begynne å selge biler :lol::lol: Neida, litt juks er lov (i spill)! :D

Men jo, jeg begynte på B-spec. Vant ca ingenting i beginner... Blir han sjåføren bedre etterhvert av seg selv, selv om du driter å guide han hele tiden...? Når level øker, altså...?

Ps. Gi meg en Toyota 70 a :lol::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjåførene blir bedre ja. Men på enkelte baner er det bedre å bruke noen uerfarne sjåfører da de ikke er like flinke til å bremse hehe Men selv på lvl 34 (!?) bremser de på totalt unødvendige steder og kjører ganske uforståelig. Ikke noe problem å kjøre bedre enn dem

Men ligger du langt foran på A-spec er det jo bare å gi veldig gode biler til ham, så går det som regel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, JorgenBMW!!!! Det er nicket..:)

Lagt deg til.

Deg og, -Erik- :) Bortsett fra det som er nevnt i PM, hva vil du ha egentlig...? Tror ikke det funka, det jeg skulle prøve.

Eksos, har sendt tilbake bilen din, takker og bukker for lånet - fortsatt bom fast på drittbrettene etter en hel dag med FAIL hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg og, -Erik- :) Bortsett fra det som er nevnt i PM, hva vil du ha egentlig...? Tror ikke det funka, det jeg skulle prøve.

Tja, sitter ikke hjemme så husker ikke helt, men det jeg mangler er vel egentlig bare en ok MR bil og Ferrari, uten om det venter jeg bare på level 19-20 så kan jeg prøve på den siste serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sitter ikke hjemme så husker ikke helt, men det jeg mangler er vel egentlig bare en ok MR bil og Ferrari, uten om det venter jeg bare på level 19-20 så kan jeg prøve på den siste serien :)

Du kan FÅ Lamborghini Gallardo av meg (har ikke bruk for den lenger, lettere trimma - du kan bruke den i 2 cuper). Også kan du levere'n tilbake og få max trimma (og storfavoritten) 430 Scuderia for Ferrari-cupen :)

Jørgen Lie; Ford pick up blir sendt nå!

Ad|oS; Ja, jeg suger vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan FÅ Lamborghini Gallardo av meg (har ikke bruk for den lenger, lettere trimma - du kan bruke den i 2 cuper). Også kan du levere'n tilbake og få max trimma (og storfavoritten) 430 Scuderia for Ferrari-cupen :)

Jørgen Lie; Ford pick up blir sendt nå!

Ad|oS; Ja, jeg suger vel :P

Supert :) Kommer ikke hjem ikveld så får ikke godtatt deg som venn, men skal i mårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...