Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Noekult: supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ingen fare -Erik-. Leverte Zonda R-en tilbake til Eksos og får ikke gitt flere biler Noen som vet hvor lenge sperren er aktiv?? Jeg skal prøve å sende igjen, i morgen på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Er vel pr dag, men om det betyr klokka 00:00 eller om det er 24timer aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Kan bekrefte at man får en bil fra det året man er født når man har bursdag...Dog det ikke kom som et sjokk at det ikke er noe bil å hoppe i taket for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet inn fødselsdatoen min noe sted? Mulig å endre/se det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Fant ut av dette jeg og..Men er ihvertfall en gratis bil ;p Det er nok ifølge Playstation network, der har du gjort det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Så i teorien kan du endre dette rett etter du får enda en bil ? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hmm, bursdag på tirsdag å født i 1986!! Skal bli morsomt å se hva som dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 -Erik- Vet ikke, men tenkte på det selv..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Du skal vel kunne få en bil som er produsert samme år som du ble født, altså i 86 så har du: - Peugeot 205 T16 Evo2 Rally Car - RUF BTR - Toyota Celica GT2000 (to ulike utgaver) - Toyota MR2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Vant akkurat 9-timers løp i B-Spec med 250 runder. Godkjent resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ble mye spenn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Ingen fare -Erik-. Leverte Zonda R-en tilbake til Eksos og får ikke gitt flere biler Noen som vet hvor lenge sperren er aktiv?? Jeg skal prøve å sende igjen, i morgen på dagen. Sikker på du vil gi bort Lamboen ? Kjekk å ha når/om du starter med b-spec Har toyota 7 og minolta toyota om du vil låne.. det aller greieste er dersom du kommer deg nesten til level 21, og så låner en av dem.. Når du vinner "Like the wind" på extreme får du nemlig en minolta selv, den er veldig dugende til mange løp! Vinner lett All-stars og Like the wind med den, dersom du låner den.. Du kunne alltids ha venta med å returnert meg bilen, men er vell for sent nå Jeg kan sende en bil idag, og da tror jeg nesten jeg må returnere bilen jeg lånte med Ad|os, med mindre han kan vente til imårra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Hehe, nesten ingenting i det hele tatt egentlig Men litt XP, så nærmer meg neste lvl. Snart mulighet for 24timers B-spec løp og en ny X2010... Tar gjerne tilbake bilen om mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Jeg er født i 1991 lurer på hva jeg får.. Evo kanskje? Eller ekstrapakken og får e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå