Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kjører forøvrig B-spec... Greit å sette Veyron på mange av løpene og se vanlig TV i mens :lol: Level 7 nå...

Samme gjør jeg :) Helt greit å klikke innom å trykke next hvert 10min :)

Fortsatt intr i Gallardoen? :)

Åja, nei kjøpte meg en :P Om du har en hard ferrari sier jeg derimot ikke neitakk :) Får dog ikke nett til ps3'n før torsdag kveld/fredag formiddag igjen, så trenger ikke sette meg "først i køen" Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult:

Da kan du gjerne sende meg en "hard ferrari" om du har noe liggende, trenger det for ferrari challenge på proffesional (er det ikke der mon tro..) :)

Hadde jeg satt stor pris på ^^

Gjelder andre som evt. har noe jeg kan bruke der, får den tilbake rimelig kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg så fort jeg kan etter midnatt, Erik89. Scuderiaen min gruser Enzoene:)

Om det er greit, kan Erik89 kanskje videre sende den til meg når han er ferdig - så sender jeg til deg igjen? Hehe:P Så slipper du sende til begge mtp "kvoten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ^^

Sender deg så fort jeg kan etter midnatt, Erik89. Scuderiaen min gruser Enzoene:)

Om det er greit, kan Erik89 kanskje videre sende den til meg når han er ferdig - så sender jeg til deg igjen? Hehe:P Så slipper du sende til begge mtp "kvoten"

Lurt :)

Edit:

Har dere sett gjennom slutt filmen til gt5? :applause:

Edit2:

Takk for svaret på mini spørsmålet mitt, noekult :)

Regner med det var Noekult du het på psn?

Venneforespørsel sendt fra Maj_Dura ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik89: Ja, det nicket stemmer :)

Ja, har sett sluttfilmen. Mesterverk! Forza er ikke i nærheten av å være så gjennomført...

Har dere vært inne på Gran Turismo TV og lasta ned de gratisbitene i HD? Fy faen, sjekk 24 timers løpet på Ringen, der skaperen av spillet deltok. Helt rått! :D Også har de en bit til der, med Goodwood Festival of Speed. Det er helt rått og. Hvis vi kan få til en gruppereise med Bimmers.no folk, så er jeg helt klart med! Uten fyll, uten feil fokus (lettkledde damer) og med verdens mest sjeldne, dyreste og raskeste fabrikk- og motorsportbiler kjørt av Stirling Moss, Jay Leno, Jenson Button osv.! Tenk å kunne se levende legender i aksjon i bila dem kjørte for 30 +/- år siden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre butikk så udugelig han b-spec sjåføren min er !!!!! Klarer jo ikke vinne Truck-levelen på amatør en gang... Suppegjøken driver bare å spinner å snurrer å styrer.. Makan til hodeløs kjøring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre butikk så udugelig han b-spec sjåføren min er !!!!! Klarer jo ikke vinne Truck-levelen på amatør en gang... Suppegjøken driver bare å spinner å snurrer å styrer.. Makan til hodeløs kjøring!!!

Håper du valgte skills osv. på sjaføren din når du lagde en ny spiller..? Hvis ikke gjør det, driter du deg ut.. Min har kjørt som en gud, og jobbet opp skills etter hvert løp som han har vunnet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du valgte skills osv. på sjaføren din når du lagde en ny spiller..? Hvis ikke gjør det, driter du deg ut.. Min har kjørt som en gud, og jobbet opp skills etter hvert løp som han har vunnet :mrgreen:

Jada, prøvde jo å velge skills, og han har faktisk kjørt upåklagelig bra, HELT til nå!!! Første løpet han ikke takler... Makan til fjott :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre butikk så udugelig han b-spec sjåføren min er !!!!! Klarer jo ikke vinne Truck-levelen på amatør en gang... Suppegjøken driver bare å spinner å snurrer å styrer.. Makan til hodeløs kjøring!!!

Noe så jævlig og det. Jeg måtte maxe ut Tacoma-X trucken og sitte å styre han perfekt for at han skulle vinne toppfart banen. Uten ESP er B-spec lik ubrukelig. Bakhjulstrekte biler er det også lurt å holde han unna. Og gud forby, jeg puttet han i 4x4 Lambo LP-670n med litt sladde oppsett og den tosken måtte ned i 15km/t i noen svinger fordi bilen understyrte litt (Da stiller jo en normal sjåfør opp bilen slik at den går på overstyring inn mot sving).

Han er så tosk, etter lyden som er på 1992 nivå så er det den største tabben på hele spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...