ZhilleN Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Haha!!! Var sånn når jeg skulle kjøre pickupløpet også, ble så irritert og kjøpte dyreste slicks, og trimma den maks, da klarte han det med et par sekund.. fy faen jeg må le.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Det prøvde jeg også... Spant seg ut i alle svingene omtrent, klarte 5.plass.. Så "jekka" jeg ned bilen til 340hk ca, da klarte han 2 plass.. Lå i tet 3 siste runder, men spant av i nest siste sving på siste runde.. Gratulerer liksom........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Haha, da har du for dårlige dekk til han fyren der, han må jo ha max grip, eller så failer han så sykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Bare hos meg det er begrensninger på dekk i b-spec? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg har også dekkbegrensning. Eksos: Tusen takk <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Så å si gitt opp han B-spec fyren min.. Klarte å trykke videre når man skulle ordne på skills osv..kan man ordne på dette i etterkant? eller må jeg bare leve med at han er så idiot som han er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Haha, da har du for dårlige dekk til han fyren der, han må jo ha max grip, eller så failer han så sykt.. Har prøvd de tre dyreste dekkene Har konkludert med at han er en megafjott, får bare leve med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Han er ikke alene Jørgen, min er og en megafjott Så å si gitt opp han B-spec fyren min..Klarte å trykke videre når man skulle ordne på skills osv..kan man ordne på dette i etterkant? eller må jeg bare leve med at han er så idiot som han er? ? Mini cooper er fra tyskland den..får ikke brukt den i british lightweights da :/ gaah Små lei av å måtte kjøpe en bil for ET løp, og jeg som håpet den gikk under england *dumme meg* Noekult: Takk for ferrarien, gikk jo knall det. Sendt den videre til -Erik- nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Noekult:Takk for ferrarien, gikk jo knall det. Sendt den videre til -Erik- nå Jeg har ikke fått noe, bare RAM'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Vet, blei litt forsinkelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Nå er bilen sendt -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Supert Sendes til noekult nå ikveld om den ikke skal sendes videre Noen som har bil til Gran Turismo All Stars og Første på Historic (expert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Supert Sendes til noekult nå ikveld om den ikke skal sendes videre Noen som har bil til Gran Turismo All Stars og Første på Historic (expert) Brukernavn, så kan jeg legge deg til!? Noen spesielle ønsker angående bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Supert Sendes til noekult nå ikveld om den ikke skal sendes videre Noen som har bil til Gran Turismo All Stars og Første på Historic (expert) Brukernavn, så kan jeg legge deg til!? Noen spesielle ønsker angående bil? Erik-_-M3 Har de 2 løpene over pluss den siste på expert igjen, veit ikke hva jeg trenger egentlig Så lenge det er helt rått så går det jo greit! Hehe Hva brukte du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Vil tro jeg enten brukte Mazda Furai eller Corvetten. Kanskje Minoltaen, men husker desverre ikke helt... Hvilken level er du? Bare så eg er sikker på at jeg ikke sender en bil med for høy lvl, slik at du ikke kan kjøre den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå