Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det prøvde jeg også... Spant seg ut i alle svingene omtrent, klarte 5.plass.. Så "jekka" jeg ned bilen til 340hk ca, da klarte han 2 plass.. Lå i tet 3 siste runder, men spant av i nest siste sving på siste runde.. Gratulerer liksom........:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da har du for dårlige dekk til han fyren der, han må jo ha max grip, eller så failer han så sykt.. :lol:

Har prøvd de tre dyreste dekkene :lol: Har konkludert med at han er en megafjott, får bare leve med det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke alene Jørgen, min er og en megafjott :P

Så å si gitt opp han B-spec fyren min..

Klarte å trykke videre når man skulle ordne på skills osv..kan man ordne på dette i etterkant? eller må jeg bare leve med at han er så idiot som han er? :P

? :)

Mini cooper er fra tyskland den..får ikke brukt den i british lightweights da :/ gaah

Små lei av å måtte kjøpe en bil for ET løp, og jeg som håpet den gikk under england :( *dumme meg*

Noekult:

Takk for ferrarien, gikk jo knall det. Sendt den videre til -Erik- nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :) Sendes til noekult nå ikveld om den ikke skal sendes videre :P

Noen som har bil til Gran Turismo All Stars og Første på Historic (expert)

Brukernavn, så kan jeg legge deg til!?

Noen spesielle ønsker angående bil?

Erik-_-M3

Har de 2 løpene over pluss den siste på expert igjen, veit ikke hva jeg trenger egentlig :P Så lenge det er helt rått så går det jo greit! Hehe :P Hva brukte du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro jeg enten brukte Mazda Furai eller Corvetten. Kanskje Minoltaen, men husker desverre ikke helt...

Hvilken level er du? Bare så eg er sikker på at jeg ikke sender en bil med for høy lvl, slik at du ikke kan kjøre den hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...