Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Er en del å gå på ja...

Men husk at det er undertrykk under bilen, så om du kjører opp på curbs og lignende mister den hele grepet. Altså ofte lurere å unngå dem.

Har også en teori om at den vifta som suger ut luft under bilen er styrt av motoren på bilen, så dermed vil den ha maks kraft på høyeste turtall. Ikke helt sikker på dette, men virker av og til som at bilen henger bedre ved offensiv kjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da er djevel-bilen sendt tilbake ken_Noegreier! Sykeste jeg har vært borti! I tillegg merket jeg etter siste løpet at den stod med harde race dekk! Tok jo heelt av!

Igjen, takk;)

Hahah, djevelbilen... Regner ikke med det var noe problem å vinne med den hvertfall :lol:

Er en fordel med så myke dekk som mulig på den for å få noe feste, men den har egentlig overraskende godt grep med tanke på antall hk...

Nå er det min tur til å finne DTM bil. Har de alle like spec's, slik som SuperGT, eller er det mye forskjell i ytelse? Hva er bra av dem egentlig?

Det er noe forskjell på dem vet jeg. Audien og BMW´n jeg har veieer hvertfall ikke det samme men tror ikke at det har allverdens betydning. Bittelitt penger i tuning så vinner du vel greit uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det min tur til å finne DTM bil. Har de alle like spec's, slik som SuperGT, eller er det mye forskjell i ytelse? Hva er bra av dem egentlig?

Det er noe forskjell på dem vet jeg. Audien og BMW´n jeg har veieer hvertfall ikke det samme men tror ikke at det har allverdens betydning. Bittelitt penger i tuning så vinner du vel greit uansett

Okey. Fant du dem på brukthandelen?

faen og jeg sliter med og vinne world championship på proffesional series :( har en gallardo LP560-4 med litt trim og racing medium dekk men slenger jo som faen selv med traction på 4 :o

Gallardo er kjent for mongosterk grep, det er jævlig rart at den skal slippe så mye i GT5... I morgen skal jeg levere en bil tilbake til brukeren Eksos, men overimorgen kan du få låne Ferrarien min som du vinner professional med ;) OK?

Akkurat kjøpt meg CSL E46. På leit etter Aston Martin V8 Vantage (gamle modellen) og RUF CTR2, så begynner favorittsamlinga å bli komplett.

Har spilt B-spec i hele dag. Level 12 nå og akkurat blitt ferdig med alle race på Beginner og Amateur. Professional skal ikke være et problem, men det går sakte så jeg tar det litt og litt av gangen, til jeg får DTM bilen jeg trenger.

Så hekta at det ikke er sunt, får jo ikke gjort mye annet...

Edit:

Ferrarien jeg lånte av noekult:

pcjjj3m28axrv7x1ewvd.jpg

Fy faen så ekte det ser ut, jeg er heeeeeelt satt ut! Blir jeg millionær en dag så skal jeg kjøpe en Scuderia og putte på slik front og vinge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare sende toyota 7 til han da, så sender han til meg? Jeg stresser lite, har bedre biler :)

Sålenge han kan bruke den, sjekk opp lvl begrensningen..

Var ingen level begrensning på bilene jeg fikk låne da. Sikker på at det pleier å være det? Har forsåvidt allerede sendt deg bilen tilbake... :P Han (dutten) fikk lånt en kjapp R8 visstnok så det er ingen stress :)

Spilte i hele dag, var redd for at PS3en skulle koke over som sist gang. Tatt sikkerhetskopi, og skal nå se Nürnburgring 24h klippene igjen på Gran Turismo TV :D

Edit: Hørte at den Lexus IS F-en på premiumsjappa til 750.000 credits fungerer på DTM. Skal prøve og si fra i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på "race restrictions" hvilke biler som er godtatt, den var vell ikke blandt dem :P

Hvordan tar du sikkerhetskopi? :o Trodde filen var skrivebeskyttet jeg?

Eh, nei? Gå på Games - Save data utility PS3. Klikk på fila med trekantknappen på kontrollen og copy. Velg ekstern kilde og voila.

Du kan også kopiere på samme måte fra ekstern minneenhet tilbake til save data (da spør den om du skal overskrive, velg ja, så har du overført saven du tok kopi av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...