Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Følg med på bruktmarkedet, dukka opp hos meg flere ganger..

Ingen dom vil ha skyline tror jeg, alle her har sikkert det, og cossien er dyrere ;)

Hint til merca, bruker denne selv til drifting, bytt til softhjul bak på comfort, og hard sport foran eller så bare sklir du ut av bana

Få på det dyreste senkesettet, senk den helt ned, litt camber foran ca. 2, og 3 bak, stab stag, for og stive opp hvertfall 300hk, lett den med step 1, og to, så kan du prøve, hvis ikke det med dekk går, prøver du soft på alle hjula, da for du hvertfall drifta godt ;)

Er på proserien i a spec nå, snart expert nå :) har 16 biler :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Dreamcar og FormulaGT igjen nå på Extreme 8)

Dreamcar var piss-enkel, tok bare litt tid :) Skeptisk til Formula GT- løpet på B-spec, tror sjåføren min vil slite med det :S

Kjekk den formula bilen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Dreamcar og FormulaGT igjen nå på Extreme 8)

Dreamcar var piss-enkel, tok bare litt tid :) Skeptisk til Formula GT- løpet på B-spec, tror sjåføren min vil slite med det :S

Kjekk den formula bilen 8)

Okey. Mangler F1 bil da. Ble lovet en Ferrari F1 bil i dag, får se om jeg får den. Har ikke råd til antall millioner en ny en koster i butikken ;) Skulle bare kjøpt den Gran Turismo F1 bilen når den kom på bruktmarkedet :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk ikke bruke Ferrari F1 til noen som helst i A- eller B-Specs, kun kjøre for gøy... Så ikke den første du burde kjøpe. GT F1 er jo uansett en raskere bil

Okey :) Får visst ordna FGT bil av samme karen, hørt at de er en utfordring å mestre. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...