Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått rattet mitt :D

Fanatec GT3 RS V2

2sidoaqps383kz83aj3b.jpg

Nå mangler jeg bare Fanatec wheelstand og shifter kit..

Første inntrykket av rattet er veldig bra, men det kan nok justeres så det blir enda bedre..

Første gangen jeg prøvde rattet kjørte jeg en 8 blank runde på ringen med en utrimmet E92 M3 i Arcade mode, men med racing medium dekk og hjelpemidler.. Noe jeg er fornøyd med, med tanke på at jeg ikke har spilt GT5 på 5 uker nå hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ekspert serie- historisk b-spec..... toyota 7 funker veldig dårlig (for min fyr) på siste banen? Noen?

Så du vant ikke på første forsøk, så derfor trenger du en annen bil!? Bare å trikse litt med innstillingene på bilen, og gi korrekte ordre til sjåføren, så skal det kunne gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekspert serie- historisk b-spec..... toyota 7 funker veldig dårlig (for min fyr) på siste banen? Noen?

Så du vant ikke på første forsøk, så derfor trenger du en annen bil!? Bare å trikse litt med innstillingene på bilen, og gi korrekte ordre til sjåføren, så skal det kunne gå :)

Tror nok ikke jeg overdriver om jeg sier jeg har prøvd 10-12 ganger og gjort som du sier :P Han ligger bare bak på halv gass og "kommer ikke forbi"... Liiite frustrerende... #-o

edit: er ikke ute etter ny bil, men om noen har vært borti dette og har "løsningen :P "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Monaco banen? Skru ned toppfarten, juster bremser til 5/3, downforce opp til maks.

Det er et par startraske biler som kan være vanskelig å komme forbi om de først er foran deg. Finn ut hvilke det er, og så kan det være triks å bare starte på nytt dersom de står langt foran i feltet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body/Chassis inne på Settings. Den øverste av dem

Okey, takk.

Gikk litt lei av GT5 i noen dager, men i dag skal jeg runde av Extreme, ENDELIG, så jeg skal spille FormulaGT serien snart. Virker kjedelig med bare fiktive biler...

Har ikke orka det løpet selv helle :P Tok derimot et endurance løp, kom til runde 51 av 60.. Måtte pause for å hente meg noe å drikke, pausa i en høyresving, og tipp hva som sjedde? Joda, jeg trykte til høyre før jeg trykte på X, dermed ble alt restarta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body/Chassis inne på Settings. Den øverste av dem

Okey, takk for info.

Gikk litt lei av GT5 i noen dager, men i dag skal jeg runde av Extreme, ENDELIG, så jeg skal spille FormulaGT serien snart. Virker kjedelig med bare fiktive biler...

Har ikke orka det løpet selv helle :P Tok derimot et endurance løp, kom til runde 51 av 60.. Måtte pause for å hente meg noe å drikke, pausa i en høyresving, og tipp hva som sjedde? Joda, jeg trykte til høyre før jeg trykte på X, dermed ble alt restarta..

Ahh, den er lei. Jeg har dårlige minner fra GT3 der jeg husker at jeg lå i runde 96 av 100 ellerno og klarte å skli rett frem i en sving og i autovern. Etter det gidder jeg ikke Endurance lenger ;p

Auto pit strategy, hva setter dere den på? Justering fra 10 til 90% men hva?

Edit: Glem synsinga mi, her har du svaret:

Simply put, when the B-Spec's driver falls to selected strength, he will pit and the game will prompt you to change drivers. In most cases, it is not necessary to use, unless you are on a track where the driver's strength outlasts the car's stint on tires or fuel and a lap on worn tires means disaster (Nurburgring 24 H variant or similar to that).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg Fully Customisable Kit understell til M3'en min, men hvordan får jeg justert på dette? Finner ikke menyen.

Gå på garage, inn på bilen du skal ha, så tuning, så for du suspenssion, gå inn på den, så ser du hvor du gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...