Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er mulig å gjennomføre å få bronse uten ratt/pedaler, og har hørt om et par som har klart gull også. Men det er ikke lett i det hele tatt... Mye mye lettere med ratt og pedaler.

Har bare prøvd såvidt selv med håndkontroll, og gikk rimelig greit ned mot bronsekrav på Monza hvertfall. Det er riktignok den enkleste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vanskelig og få fine linjer i svingene ja.. Må vel kjøpe meg ratt og pedaler. Hva anbefales?

G27 :) Evt G25, til en rimeligere pris..

Hvilken level må man være for å kjøre den vettel challenge? Bare A spec? Er lvl 33 i b-spec nå iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg den? Special? Har ikke studert så veldig, kunn b-spec kjøring for tia, kunn 24 timers løpene igjen der nå :)

Må vell leite fram rattet og spille litt A-spec igjen snart, når tiden strekker til :P

Jeg har Driving Force Pro, fungerer veldig bra det, utenom at bremsepedalen er SINNSYKT følsom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere låner biler hos hverandre, bruker dere da "give to friend"? å så sendes han til bake på samme måte? ser ut så man kan bare mota å sende en for dag.. er systemet så kipt?

Du gir bort bilen i gave ja. Så han du gir/låner bilen til må gjøre det samme tilbake for å levere bilen din tilbake.

Du kan motta så mange biler du bare vil i løpet av en dag, men du kan sende en bil i løpet av en dagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.. et spm til.. går det an å ha noen form for samtale med hverandre hvis en 3-4 kompiser kjører i lag online, tenker da på headset eller noe sånt, at man kan snakke med hverandre samtideg? noen som vet om det går og i såfall korsn headset må man ha for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.. et spm til.. går det an å ha noen form for samtale med hverandre hvis en 3-4 kompiser kjører i lag online, tenker da på headset eller noe sånt, at man kan snakke med hverandre samtideg? noen som vet om det går og i såfall korsn headset må man ha for å gjøre det.

Ja, har du mic kan du prate med hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten snakke sammen innpå online opplegget til GT5, eller så kan du lage en chat på PS som du inviterer kompisene dine til så dere alle kan snakke. Enten du da velger alle med mic, eller via tekst ;)

Jeg har ikke prøvd noen andre muligheter enn en mic vi har fra logitech som var til ps3, men det er bare å prøve å koble div mikrofoner opp mot ps3´en ;)

Mulig handsfree til mobil kan funke, mic til pc, webcam mic, osv.

Bare å prøve det du har i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...