Gå til innhold

Hvor lang tid burde verkstedet ta betalt¨...

JLED
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde jobben selv på min E39, skru av stag, presse ut den dårlige foringen, presse inn ny og montere stag, tror jeg brukte 1,5 timer og da bytta jeg på begge sider, et lokalt verksted her i byen skulle ha 2700,- for jobben og da hadde jeg foringene selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsordre skal skrives ut, bilen skal hentes og kjøres inn, heises opp og verktøy klargjøres, jobben gjøres, arbeidsplassen ryddes før bilen kjøres ut igjen og parkeres og jobben skal føres inn i datasystemet...ting tar tid i dag..! Selve skrujobben tar sikkert ikke mer en en time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde jobben selv på min E39, skru av stag, presse ut den dårlige foringen, presse inn ny og montere stag, tror jeg brukte 1,5 timer og da bytta jeg på begge sider, et lokalt verksted her i byen skulle ha 2700,- for jobben og da hadde jeg foringene selv

Da er ikke prisen i Bodø ille. Det er forøvrig også her snakk om en E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsordre skal skrives ut, bilen skal hentes og kjøres inn, heises opp og verktøy klargjøres, jobben gjøres, arbeidsplassen ryddes før bilen kjøres ut igjen og parkeres og jobben skal føres inn i datasystemet...ting tar tid i dag..! Selve skrujobben tar sikkert ikke mer en en time..

+ kontrolere understell.. ialefall gjøres det på trondsen bil i tromsø på alle biler som er på bukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det tar den tiden det tar.

Fagfolk vet hva de snakker om når de antyder en tid.

Bedre å heller betale en time ekstra enn at de forter seg og jobben blir slurvete.

Er jo det som også ligger i en fagarbeiders tanker.

Det er ikke sant. "Fagfolk" vet ikke alltid hva de prater om.. De burde gjøre det, men det gjør de ikke alltid.

Se reprisen av dagens TV2 hjelper deg så får du et par gode eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...