JLED Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 For å skifte 2 stk Casterstag foringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 de tar betalt for så lang tid det tar med fabrikstandard tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JLED Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Joda, akkurat det har jeg nå skjønt. Men er det noen som vet ca tidsbruk slik at jeg har noe å sammenligne tilbudet jeg har fått med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 På hvilken bil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 på 6 silyndra e39 er det iallefall jobb på under 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JLED Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ok, de antyde nemlig 2 arb timer hos BMW Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Altså, det tar den tiden det tar. Fagfolk vet hva de snakker om når de antyder en tid. Bedre å heller betale en time ekstra enn at de forter seg og jobben blir slurvete. Er jo det som også ligger i en fagarbeiders tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg gjorde jobben selv på min E39, skru av stag, presse ut den dårlige foringen, presse inn ny og montere stag, tror jeg brukte 1,5 timer og da bytta jeg på begge sider, et lokalt verksted her i byen skulle ha 2700,- for jobben og da hadde jeg foringene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Arbeidsordre skal skrives ut, bilen skal hentes og kjøres inn, heises opp og verktøy klargjøres, jobben gjøres, arbeidsplassen ryddes før bilen kjøres ut igjen og parkeres og jobben skal føres inn i datasystemet...ting tar tid i dag..! Selve skrujobben tar sikkert ikke mer en en time.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JLED Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg gjorde jobben selv på min E39, skru av stag, presse ut den dårlige foringen, presse inn ny og montere stag, tror jeg brukte 1,5 timer og da bytta jeg på begge sider, et lokalt verksted her i byen skulle ha 2700,- for jobben og da hadde jeg foringene selv Da er ikke prisen i Bodø ille. Det er forøvrig også her snakk om en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 men ville heller gjort det sjøl, er lett som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JLED Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 men ville heller gjort det sjøl, er lett som bare det Må vel ha ei presse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Arbeidsordre skal skrives ut, bilen skal hentes og kjøres inn, heises opp og verktøy klargjøres, jobben gjøres, arbeidsplassen ryddes før bilen kjøres ut igjen og parkeres og jobben skal føres inn i datasystemet...ting tar tid i dag..! Selve skrujobben tar sikkert ikke mer en en time.. + kontrolere understell.. ialefall gjøres det på trondsen bil i tromsø på alle biler som er på bukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Altså, det tar den tiden det tar.Fagfolk vet hva de snakker om når de antyder en tid. Bedre å heller betale en time ekstra enn at de forter seg og jobben blir slurvete. Er jo det som også ligger i en fagarbeiders tanker. Det er ikke sant. "Fagfolk" vet ikke alltid hva de prater om.. De burde gjøre det, men det gjør de ikke alltid. Se reprisen av dagens TV2 hjelper deg så får du et par gode eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JLED Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Og det å anta at dette ikke skulle gjelde antatt bedre merker ville være naivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå