Gå til innhold

Ghostrider vs BMW z3 coupe (Ghostrider 4)

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

de er jo lagt opp for å drive politiblinkers.. vet ikke om de thadde tatt seg ut om de blinker bare litt "blink..... blink... blinkk... enn blinkblinkblinkblink :P

men men, fet film... sett for lenge siden go digger den like mye enda hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig syns det er gøy å kjøre på bane el gasse litt over fartsgrensa på kveldene el kapp kjøre en kort lengde med veldig få biler på veien.

greit med de andre å filmene som provosere politi biler og slik på kveldstid, men slik kjøring på dagtid med mange andre biler, syns dere det er fet, rått og kult eller???

det gjør ikke jeg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig syns det er gøy å kjøre på bane el gasse litt over fartsgrensa på kveldene el kapp kjøre en kort lengde med veldig få biler på veien.

greit med de andre å filmene som provosere politi biler og slik på kveldstid, men slik kjøring på dagtid med mange andre biler, syns dere det er fet, rått og kult eller???

enig med deg, det er nære på noen ganger der også.. men man kommer ikke utenom underholdningsverdien i en slik film..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg, det er nære på noen ganger der også.. men man kommer ikke utenom underholdningsverdien i en slik film..

det er noe helt anna og kjøre fort på veiene da, så eg syns dette her er råkult eg ;D skjønner ikkje at de har baller til det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes varselblinkeren på sykkelen går litt vel fort? Synes jo på speedometeret at det går unna, men tror speeda den opp litt for å få rette fartsfølelsen på film :)

Er bare å plukke ut en pære på bakblinkeren det, så blinker det fort som fy :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er vel ikke standard? Den slipper lovlig fort på tørr asfalt. Noen som har mer info på bilen...

Skal vel ikke mer til enn litt dårlige dekk det. Jeg har kjørt en M coupe på vinterdekk som også slapp rimelig lett.. :wink:

På vinterdekk slipper det meste!! Møtte foresten en sort med sort M coupe utenfor garasje "min" i dag!

OT: Sender deg en ny PM med masse spørsmål i kveld tror jeg. Sparco har noe stolfester som er laget til z3 coupe. husker ikke om det er noe du har prøvd! Må komme i gang snart, men det er så mye som skal gjøres så klarere ikke helt å begynne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig med Ghostrider leking, men dessverre ser du tydelig at MCn holder tilbake endel. Det faller også på sin egen urimelighet at man under noe tidspunkt på "biljakten" tror dette er ekte, nettopp fordi alt er så søkt, og en som har blottet skiltnr sitt vil aldri finne på å gidde å stikke av.

Ghostrider har i likhet med alle andre ekstreme show karakterer problemer med å overgå "innstegshitene" sine, som for hans skyld er Uppsala run. Det er det desidert sykeste jeg har sett. Mye av det andre her er jo ikke noe veldig å hoppe i taket over, syns da jeg... På tide å skaffe litt sprekere biler han skal konkurrere mot også. Er nok å ta av i Sverige på den fronten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...