Dirty Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Jeg tror alle med hånda på hjerte kan si at når du hører ordet "ombygd" så tenker man herja med engang.. eller hva? Haha det er faen mæ det dummeste æ har lest på lenge Eks. jeg handlet meg en dyr 320 facelift med alt det rette utstyret orginal mtech utgave ++ , slik at jeg hadde et bra utgangspunkt så handlet jeg meg en m3. byttet alt av lager foringer + ++ bremser +++ + +++ vil påstå min er i bedre teknisk stand en de fleste orginale m3ene. og jeg er ikke den eneste er jo masse folk som bygge om bare biler som faktisk blir bedre en en orginal Bil. men er enig at man ikke rører en orginal bil. men at den skal kjøres det er klart, den er jo bygd for straff
PenguiN- Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Admin: kan du sjekke opp IP opp mot han der som kverrulerte så VELDIG på at vi ikke likte at den pene sorte OMBYGDE M5`en på finn stod oppført der som "original" osv..? Var en bruker her inne som var helt bastant på at det var feil å si at det ikke var en M5 for alt var jo fra en helt originalt m5 osv...
-Erik- Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 For meg er forskjellen mellom en 518 med større motor og en M5 stor! Så er det også forskjell på en 518 med større motor og en 518 som er totalt ombygget til m5... Sier ikke at en ombygget bil er helt på lik linje, men det er stor forskjell på motor bytte og ombygging etter min mening hvertfall... Ja, det er det. Men det er fortsatt en 518 som man ikke kan selge som en M5. Joda ser den, men fortsatt ikke en 518 heller. Om alt er gjort skikkelig og ikke tatt noen snarveier, da er den teoretisk ikke en 518 lenger. vil påstå min er i bedre teknisk stand en de fleste orginale m3ene. og jeg er ikke den eneste er jo masse folk som bygge om bare biler som faktisk blir bedre en en orginal Bil. Det kan jeg være enig i ja.
noekult Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Moralen er: Som alltid, sjekk bilen nøye før kjøp!
ZhilleN Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Din dirty skal jeg være enig i at er gjennomført ja Du er noe som kalles entusiast les lenger oppe sp skjønner du hva jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå