Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal være det ja.

Men jeg har fortstått det slik at det kan være forskjell på produsent? Er veldig usikker nå altså.

Skrevet
Tenkte å nevne at jeg har fått pris hos GS-bildeler på flushing av kasse inkl olje å filter å rengjøring av magneter for den beskjedne summen av 2700,-

Jeg tenkte å gjøre det på min 530 DAT så snart som mulig, selv om den fungerer smertefritt både varm som kald. :applause:

Den her overså jeg faktisk. Må jo være en rimelig pris, for oljen på de automatkassan er vell svin dyr?

Skrevet

Da har jeg ringt Strandveien Auto og fått vite hvilken kasse jeg hadde.

a5s310z

Pris på fabrikkny kasse 31250 + mva

39000,- ink montering og det skulle være en god pris.

Må i tenkeboksen litt og se på dette.

Skal ta en Telefonrunde rundt i Sverige på jakt etter en ny kasse og høre om pris på bytte.

Skrevet

Var innom Trøndelag bildeler avd Malvik i går. Fikk pris på 12000 for en kasse, tilstand ukjent.

Har sett igjennom lista nå og sjekket opp alle VIN nummer, noen kasser skal passe men tilstand ukjent.

Har nå sendt mail på en kasse i Sverige som jeg vet passer, den forlanger de 6500 NOK for og er prøvekjørt.

Har sjekket VIN nummer på den svenske bilen og det skal matche utifra den infoen jeg får ut.

Skrevet

Hør med amcar gutta i Trondheim, de vet hvem som driver med automatkasser...de er flinke og nøye.....

Er det zf kasse - er det dyrt har gjort det på jagg'en min. 18 lapper.....full overhaling - ble bra.

PS han het Sverre og holder til på Dekklagret på rosten/biltema (Dekk1 nå?)...

Skrevet
Hør med amcar gutta i Trondheim, de vet hvem som driver med automatkasser...de er flinke og nøye.....

Er det zf kasse - er det dyrt har gjort det på jagg'en min. 18 lapper.....full overhaling - ble bra.

PS han het Sverre og holder til på Dekklagret på rosten/biltema (Dekk1 nå?)...

Jeg tror han har ZF kasse, modell 5HP-18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...