RunnerM5 Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Bytta til vinterhjul i sted, og dro da på brekket før jeg startet. Fornøyd og ferdig satte jeg meg i bilen, løsna brekket og skulle kjøre en liten runde for så å etterstramme...men bilen står BOM fast! har forsøkt å dra til brekket for så å løsne opp igjen, men det er tydeligvis noe som har låst seg og bilen kommer ikke av flekken. Kjennes ut som om jeg har en 10 tonns henger hekta på bak ....any ideas??
RunnerM5 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Må si jeg lo litt der jeg satt i fellesgarasjen med en bil som står bom fast...har seff kjørt den fram litt og står sånn halvveis på tvers for å få god plass til å skifte hjula...så naboene vil vel tro jeg har vært ute og fyllekjørt i natt hehe. Kan jo sikkert jekke den opp bak og dra bakover, men det er ikke akkurat noen racing jekk jeg opererer med...kun en sånn billigsak fra biltema.
Yngvejos Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Har du hatt hjulene på før? Kanskje de er for små i forhold til bremsene, eller at de tar borti fjærbeinet? Du skal greie å kjøre selv om håndbrekket står på og det er ingen grunn til at det skal henge seg fordi du jekker opp bilen og bytter hjul.
RaymondJ Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 FOR LANGE HJULBOLTER!!! Dette er et vanligere problem en man tror! Boltene er så lange at de går INN i hånbrekktrommelen og låser mot bremsebåndene. MANGE som har fått renset godt opp inni der pga det!
RunnerM5 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Bruker jo samme hjulbolter på akkurat samme dimm hjul, så dette er litt merkelig synes jeg. Får ta en titt i morgen igjen. Takk for svar!
Gjest Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 selv om dimmensjonen på dekkene er det samme vil jeg tro du har to forskjellige typer felger til sommer og vinter... GARANTERT HJULBOLTENE
Rollerboy Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 selv om felgdimmen er lik, er det ikke sikkert boltene kommer like langt ut på vinterfelgene som på sommerfelgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå