Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Stativ og noe raskere lukkertid, så tenker jeg det blir bra.

Du kan jo også prøve med followbilder fra annen bil. Blir som regel dritfett hvis du vet å stille inn kameraet riktig.

Skal skrive et innlegg om dette senere, med eksempelbilder osv. Men prøv google, står mye der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg prøvde litt forskjellige lukkertider, noen bilder blir bra. Har et par fotograf kompiser som har prøvd å lære meg noen ting som har funket bedre enn hva jeg har drevet med tidligere :)

Skal få til litt mer ordentlige rolling shots i sommer, har ikke lært meg alle instillinger enda, har bare hatt speilrefleks i en måneds tid så er ganske fersk. Tenkte å se på et sånt "mini" stativ, er det noe du kan anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for et stort stativ med lange ben. En tripod altså. Disse er som regel sammenklappbare, og tar lite plass slik, men er mye stødigere når det kommer til stykket. Det kommer jo litt an på hva man legger i det. Et stativ kan fort bli kostbart. Men det finnes noen gode til rundt tusenlappen.

Om du tar turen til Fotovideo i Oslo, har de masse der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for et stort stativ med lange ben. En tripod altså. Disse er som regel sammenklappbare, og tar lite plass slik, men er mye stødigere når det kommer til stykket. Det kommer jo litt an på hva man legger i det. Et stativ kan fort bli kostbart. Men det finnes noen gode til rundt tusenlappen.

Om du tar turen til Fotovideo i Oslo, har de masse der :)

Ok, får titte litt da! Takk for tips ;)

Utrolig fin bil :D Hva slags front er dette? Utrolig stiligt med AE og tåkelys :D

Takk for det! Det er en M-tech II front med ACS Splittere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lekkert med CSL-hjul! 8)

Har noen bilder av denne bilen på lur jeg også... :wink:

Sånn så den ut da jeg hentet den i Tyskland i mars 2006:

7hlci5m97av9qt3pimr9.jpg

Montering av AC-Schnitzer-splittere:

k580yjb8xp97keikvs6u.jpg

mxjhqu6xsxkb5l56jv3b.jpg

BMWCCN Vårmønstring på Frognerseteren 2006:

5lxadwhotcfl0vv9cpvn.jpg

Fotball-VM 2006:

u29e23pd4jodksvv1svn.jpg

BMW-Dagene Rudskogen 2006:

cs0x98shmk152nsfsfyr.jpg

Savner den bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var morro å se! :D Hadde du bilen lenge eller?

Nei, hadde den ikke så veldig lenge... Solgte den rett etter jeg flyttet til Danmark. Juli 2006 :)

En kar i Ålesund som kjøpte den av meg.

Men fikk da satt på både H&R senkesett, Remus ekos, AC-Splittere og sotet rutene før jeg solgte den! :)

Ligger noen flere bilder her forresten: http://www.onkel3000.com/bmwmsport/2004 ... _sport.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde den ikke så veldig lenge... Solgte den rett etter jeg flyttet til Danmark. Juli 2006 :)

Men fikk da satt på både H&R senkesett, Remus ekos, AC-Splittere og sotet rutene før jeg solgte den! :)

Ligger noen flere bilder her forresten: http://www.onkel3000.com/bmwmsport/2004 ... _sport.htm

Aha, så det er senkesett på den ja. Han jeg kjøpte den av påsto at det var originalt M-tech understell. Men den ser altfor lav ut til at det skal være det.. Men da vet jeg det ;)

Skulle ønske den så like fin ut inni som på de bildene der, dessverre blitt noe slitasje på setet og listene :/ Skal ta noe oppfarging på deler av interiøret snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er senkesett på den ja. Han jeg kjøpte den av påsto at det var originalt M-tech understell. Men den ser altfor lav ut til at det skal være det.. Men da vet jeg det ;)

Skulle ønske den så like fin ut inni som på de bildene der, dessverre blitt noe slitasje på setet og listene :/ Skal ta noe oppfarging på deler av interiøret snart.

Den er senket ja :) 35/15 mm

Syns da setene ser ganske bra ut på bildene du har lagt ut også jeg. Den har da tross alt gått noen km. siden jeg solgte den. Hadde gått 59.000 den gang : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... de=7974699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, setene er fine foruten førerstolen som har slitasje på sidestøtten mot døra, ganske tydelig at den trenger litt ny farge dessverre.. Han som hadde bilen før meg hadde jo null peil på vedlikehold av bil, han har nok kun kjørt den i børstevask på Statoil for å si det sånn, noe som gjorde at jeg fikk den ganske rimelig. :P Har nå fått den relativt strøken igjen, men er noe småplukk igjen som fikses nå iløpet av våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil!

Har noen spørsmål;)

Hvor mye er rutene sota?

Sitter det H&R 35/15 senkesett på bilen no? Ruller du på 265 bak? Subber det med 19" CSL felgene? Bruker du orginale m-tech demperene?

Mange spørsmål, men har e46 coupe m-tech med CSL felgene selv å vurderer soting og senk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...