EasyL Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Er blitt veldig fin igjen denne. CSL felger er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 @Selbo, sendte deg PM jeg. Takk for komplimenter! Prøvde meg på litt "HDR" konvertering i PS5, men hadde ingen like bilder i serie, så resultatet ble ikke så bra jeg hadde håpet. Men skal kjøpe meg stativ og ta bedre bilder og lære meg litt mer om HDR-konvertering Skal snart sende bakluka til lakkerer og fjerne nøkkelhullet bak, så vurderer jeg å sote sideblinklysene og kjøpe superwhite pærer til tåkelys, hva tror dere? Forresten, noen som vet om det funker bra å bruke stålull og såpe for å fjerne sot fra eksos-stussene? Polere opp med autosol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SelbO Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Jeg har ekte xenon i grøftelysa mine. Veldig enkelt og montere og lyser veldig bra. 6000kelvin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Fin fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Da plasserte jeg nettopp et par ordre på litt bilpleiekos som jeg håper jeg får før onsdag! Kestrel DAS-6 PRO DA Maskin Swissvax Cleaner Fluid 250 ml Swissvax Cleaner Fluid Påføringspute Swissvax Onyx Voks 200 ml Uber Orange 150mm Medium poleringspute. Uber Grønn 150mm Poleringspute. Uber Blå 150mm Finpoleringspute. Scholl Concepts CF02 (IPA Wipedown) Uber Gul 150mm Rubbingpute. Scholl Concepts S40, S17 og S03+gold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 kommer du å tar haugen av en vw jeg har stående da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Hehe, tror ikke den blir fin med swisswax engang. Neida ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hehe, tror ikke den blir fin med swisswax engang. Neida ;D Eller bare joda ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Kan jo ikke såre Glenn sine følelser for vw'n hans Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 eksos stussen min var helt nedsota og full av drit. da tok jeg en skuresvamp med avfetning og no såpe. for ganske lett av, nå er den krom og fin igjen Strøken bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 eksos stussen min var helt nedsota og full av drit. da tok jeg en skuresvamp med avfetning og no såpe. for ganske lett av, nå er den krom og fin igjen Strøken bil forresten! Takk for det! På mine eksosstusser sitter møkka ganske hardt, jeg må nok gå på med sandpapir og polish for å få mine 100%. I dag gjorde jeg et forsøk, først avfetting (prickbort) og meguiars all metal polish (den groveste lysebrune boksen). Dette tok en del, men ikke nok, så jeg henta litt stålull med såpe og begynte å gnikke... FØR: ETTER: Ble bedre hvertfall! Shinet litt på rekkefirer'n og ;p Tar gjerne imot comments & critics på bilen God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Haha, jo det synes jeg vi kan litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 så blank og fin stuss du har Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 DAGENS MOD: Nå ser bimmern glad ut for å se meg hver gang jeg låser opp obs! dårlig kvalitet, ser ikke at det er AE engang. Go iPhone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Har brukt 17-18 timer på å shine bilen klar til valle hovin. Lagde en liten "worklog" på dcn: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... e46-coupe/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå