Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skum er ikke veldig bra på bilen i sola, burde helst stå i skyggen, og bilen skal være kald, så ikke såpa brenner seg i lakken, mange som ikke tenker over det, pleier som regel og spyle bilen først med kaldt vann før jeg legger på såpa.

Nok om det, bilen ser utrolig bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man må vaske ute så er det faktisk best å vaske bilen mens det regner, eller når det er skikkelig overskyet eller på kvelden. Lakken kommer til og bli veldig skjoldete, og gummilistene rundt dør som er eksponert mot sol vil falme noe jævlig hvis du fortsette den sporten med og vaske bil i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hadde stått inne i garasje en stund før vasken, så den var kald. Spylte den med kaldt vann før jeg skumla den, og skummet lå ikke så altfor lenge før jeg spylte av igjen, var ikkenoe problem dette :) Tok også små panel om gangen da jeg vasket med washmitten og sørget for at bilen hele tiden var spylt med kaldt vann på alle panel..

Takk for kompliment! Angående felger, så synes jeg det er utrolig vanskelig å velge farge, har lyst på noe safe, samtidig som jeg vil ha noe unikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel selge den her bilen, så da bør du ta en safe farge, og det er sølv eller noen toner mørkere. Velger du gult, eller noe annet fancy som hvit eller sort vil du automatisk innsnerve kundegruppen betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Lite som har skjedd her i det siste egentlig. Har bare så og si bestemt meg for å beholde tralla nå ;) Så flere mods kommer utover høst, vinter og vår. Oppdaterte første siden litt med planer!

Har avtalt med felgretter i dag, skal levere inn den kantkjørte felgen så fort jeg bytter til vinterhjul. Han sa han skulle få den helt strøken igjen, så da stoler jeg på det! Blir å beholde originalfargen så lenge.

DSC_00371.jpg

DSC_00431.jpg

Har fått utvidet bilpleiesamlinga mi litt til også:

Swissvax Shield

Swissvax Autobahn

Masse microfiber

Gallon med Surfex HD

Gallon med Bilberry felgrens

Div. børster

MG Glass cleaner

Dodo juice tropical quick detailer (den nyeste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...