Dolk Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Jeg har 4slike 18" felger som jeg akkurat har sendt til pulverlakkering, mine blir gunmetall, tror det kler disse felgene best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Skum er ikke veldig bra på bilen i sola, burde helst stå i skyggen, og bilen skal være kald, så ikke såpa brenner seg i lakken, mange som ikke tenker over det, pleier som regel og spyle bilen først med kaldt vann før jeg legger på såpa. Nok om det, bilen ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hvis man må vaske ute så er det faktisk best å vaske bilen mens det regner, eller når det er skikkelig overskyet eller på kvelden. Lakken kommer til og bli veldig skjoldete, og gummilistene rundt dør som er eksponert mot sol vil falme noe jævlig hvis du fortsette den sporten med og vaske bil i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Bilen hadde stått inne i garasje en stund før vasken, så den var kald. Spylte den med kaldt vann før jeg skumla den, og skummet lå ikke så altfor lenge før jeg spylte av igjen, var ikkenoe problem dette Tok også små panel om gangen da jeg vasket med washmitten og sørget for at bilen hele tiden var spylt med kaldt vann på alle panel.. Takk for kompliment! Angående felger, så synes jeg det er utrolig vanskelig å velge farge, har lyst på noe safe, samtidig som jeg vil ha noe unikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Du skal vel selge den her bilen, så da bør du ta en safe farge, og det er sølv eller noen toner mørkere. Velger du gult, eller noe annet fancy som hvit eller sort vil du automatisk innsnerve kundegruppen betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Sant det, tror det blir gunmetal eller en annen gråfarge jeg ender på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Jeg kan ta bilde av mine når jeg får dem, dem skal være ferdig på tirsdag, så kan du jo se om du liker gunmetall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Jeg fikk hentet felgene og jeg er litt usikker på fargen, syns vel dem ble kanskje litt vel gråe. Skal vrenge på dekk og få på merkene så får jeg se hvordan konstrastene blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Ok, knipsa bilde av resultatet? Er dine 19" også? Edit: Ser jo at du skrev 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Lite som har skjedd her i det siste egentlig. Har bare så og si bestemt meg for å beholde tralla nå Så flere mods kommer utover høst, vinter og vår. Oppdaterte første siden litt med planer! Har avtalt med felgretter i dag, skal levere inn den kantkjørte felgen så fort jeg bytter til vinterhjul. Han sa han skulle få den helt strøken igjen, så da stoler jeg på det! Blir å beholde originalfargen så lenge. Har fått utvidet bilpleiesamlinga mi litt til også: Swissvax Shield Swissvax Autobahn Masse microfiber Gallon med Surfex HD Gallon med Bilberry felgrens Div. børster MG Glass cleaner Dodo juice tropical quick detailer (den nyeste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Pen bil! Er bildene tatt utenfor Morris? el. Bilia som det heter nå.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Står da Bilia oppi høyre hjørnet på første bildet, så bør vel være det da Fine bilder Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Står da Bilia oppi høyre hjørnet på første bildet, så bør vel være det da Fine bilder Kenneth Heh.. jeg tenkte på i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Stemmer det Richie Glenn som tok bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå