Kny Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Haha! Ja, vi får ta en ny runde igjen, og en photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Tror vi venter med shoot til mine nyrer er på plass Er liksom ikke helt fresht med en krom og en carbon.. Men nå synes jeg du skal kjøpe LM kopi snart.. Jeg er jævlig spent på det, og har lyst på det på min selv, men er litt usikker.. Må få prøvemontere dine? Blir det gull eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Hehe, er ikke 100% sikker på om det blir de enda. Hvis GS har samme dealen om et par måneder så slår jeg nok til. Såklart kan du prøvemontere hvis jeg kjøper de! Blir nok silver tror jeg Har du fått noen leveringsdato på nyren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Nei, men Schmiedmann i Danmark starter vel ikke på jobb før mandag, så prosessen starter vel da, så tipper det tar 1-2 uke etter det.. Forresten, da jeg var innom Schmiedmann så jeg en LM-kopi der. 19" og den var sykt lett for å være 19". Tror du får tak i LM derifra også, bare at de ikke er på nettsidene deres enda tror jeg. Kan jo høre om pris derifra også Anbefaler virkelig Schmiedmann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 I dag fikk jeg en liten pakke Swisswax leathercare kit og en vaskebøtte fra swisswax med gritguard og skrulokk! Så nå kan jeg ta med varmtvann til selvvasken uten å bekymre meg for at bøtta velter og søler ut bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 I dag fikk jeg en liten pakke Swisswax leathercare kit og en vaskebøtte fra swisswax med gritguard og skrulokk! Så nå kan jeg ta med varmtvann til selvvasken uten å bekymre meg for at bøtta velter og søler ut bilen Har du fått prøvd ut leathercare kite ? isåfall, hva syns du om den? Jeg vurderer og kjøpe denne selv nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Det funker sinnsykt bra, rensen er en av de beste som er på markedet synes jeg. Har prøvd litt forskjellig rart til mine seter Mye bang for the bucks! Eneste er at rensen går fortere tom enn leather milk'en, siden den er ganske drøy i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Flott bil! Husk å ikke fjerne nøkkelhullet på førerdøren og, slik mange gjør, om du fjerner det på luken, siden du da ikke kommer inn i bilen uten batteri i nøkkel eller bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Flott bil!Husk å ikke fjerne nøkkelhullet på førerdøren og, slik mange gjør, om du fjerner det på luken, siden du da ikke kommer inn i bilen uten batteri i nøkkel eller bil! Haha Hansh! snakker du av erfaring? låst deg ute en del ganger kanskje? hehe Du får legge ut litt før og etter bilder av sete rensen din Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Takk for det! haha, skal kun fjerne nøkkelhullet på bakluka fordi det ikke er 100% tett dessverre. Har ikke fått prøvd leathercare kitet enda, skal prøve det på søndag, spent på resultatet! Hvis noen har erfaring med skinnpleie så tar jeg gjerne imot tips om hvordan jeg skal gå fram for å få best mulig resultat. Nå er bilen offisielt i vintermodus med takstativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ganske straight forward med SV sitt kit Bare husk å ha det litt varmt når du påfører kremen. Helst ikke under 10 grader, og la det stå i minimum 1 dag før du bruker setene. Milken trenger litt tid til å trekke inn og godgjøre seg. Event. en fremgangsmåte du kan følge: - Spray på Leather Cleaner og bruk skinnbørsten for å jobbe inn rensen - Tørk av med den hvite kluten som følger med(du ser da hvor mye skitt du drar ut av porene i skinnet) - Vær sikker på at skinnet er tørt før du påfører Leather Milk med den hvite påføringsputen (jobb fra søm til søm) - La dette stå noen timer og tørk av evt. rester (Milk funker best når det er litt varme i bilen for å trekke inn i porene skikkelig) - Utsatte steder kan du legge på et tynt lag Elefantfett for ekstra beskyttelse, denne må herde noe mer enn Milk forresten. Et tips hvis du noen gang skal farge opp igjen setene dine er å bruke lighterbensin til å rense med, da får du renset det skikkelig rent før du farger Men trengs ikke/burde ikke brukes hvis du kun skal påføre krem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Tusen takk Mikael! Nå skal det nok gå lett som en lek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Kjekkas coupe med takstativ Lykke til med leathercare prossesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Testet Swissvax leathercarekitet i dag og ser at jeg må ta en runde 2 en dag, har mine tvil om at tidligere eier(e) har gjort dette før. Den kritthvite kluten som fulgte med i kitet til å tørke av ble helt svart omtrent! Tok kun forsetene og dørsidene i dag. Skal ta en ny runde om en måneds tid, så må jeg farge opp midtarmlenet og sidestøttene på venstre side av førersetet. Var en betydelig stor forskjell på setene, kommer ikke frem like bra på bildene som i virkeligheten, man kunne lett se fargeforskjellen på steder man startet å skrubbe! Man kan se det litt bedre om man klikker på bildene. Et par før og etter bilder: Før: Etter: Før: Etter: Passasjersete etter milk'en Fornøyd så langt, spent på om kluten blir like sort neste skrubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå