Gå til innhold

Min 318is E36 Coupe..Nye pics s 4

bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp. Hadde 17" før. Syns det ble for lite, så ville ha 18" Men disse var så billige at det ble 19" isteden :) Så vi får se hvordan det blir, Jeg tror det blir bra :) Jeg er ikke en av dem som mener at 17" er perfekt på E36 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig det blir litt stort. Men med det jeg betalte for felgene, og hva jeg må betale for dekk, så taper jeg ikke noe uansett. Blir det ille, så blir de solgt, å jeg kjøper meg 18". 17" blir for lite syns jeg. Angående senk, så må jeg vente til felgene er på før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre. Har sett 19" på E36 før, og jeg syns det er pent. At andre mener det er for stort, kan de selfølgelig få mene. Men jeg gidder ikke å følge noe Bimmers oppskrift på bilen min. Kjedli hvis alle skal se like ut :)Var litt skeptisk selv før jeg bestilte de, men nå er de kjøpt, så tiden vil vise hvordan det blir :) Mulig jeg blir fornøyd, og mulig jeg blir misfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg syns egentlig at 18" er akkurat passe, men skal bli spennende å se hvordan det blir med 19" :) tror det kan bli bra selv ihvertfall :) Skal prøvemontere når jeg har fått dekk på felgene, så skal jeg legge ut bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nydelige felger det der, men disse ser jo enda større ut ettersom det ikke er kantfelger. Men ja. Skulle gjerna hatt slike. Men litt av grunnen til at jeg kjøpte de jeg har er at jeg betalte kun 890.-kr pr felg på GS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" kan se ganske tøft ut på E36!!

Men alt over 17" er helt hore å kjøre med på E36.. Kjøreegenskapene går så og si i do...! 17" er bare så mye bedre å kjøre med at jeg ikke kan få sagt nok ganger..

Hadde 8-18" på min gamle sedan, og det var ikke no ille å kjøre med, ikke på asfalt ihvertfall :)

7h20yqwbdf3nvws7x8mn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...