brunsame Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Ja der ser du! lova å komme å hjelpe å skru, men ska heller t tresfjorden å sjå på nåkke sletne kvige! Ditta e for dårli!
Mering90 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Ja der ser du! lova å komme å hjelpe å skru, men ska heller t tresfjorden å sjå på nåkke sletne kvige! Ditta e for dårli! HAHAHA! Ja, det var alt for dårlig! Dama til Ola va litt for lite gira til å hoppe i skrudressen sa ho, so det blei avstemming Kvige var der lite av i Tresfjorden skal jeg si deg! Meget dårlig utvalg. Ikke til å anbefale
Mering90 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Da har jeg gått inn for vårpussen på sleden. I år endte valget på Auto glym sine produkter, og resultatet ble meget bra! Jeg har tidligere brukt Turtle Vax og Meguiars... På finishen synes jeg Autoglym var desidert best, men nå spørs det hvor lenge den holder seg på bilen Produktene jeg brukte var Auto Resin Polish og Liquid Hard Wax. Har aldri vært borti helt flytende voks før, men det var jo heller ingen heksekunst sånn sett Her er bilde fra arbeidet. Til neste polering må jeg ha lært meg hvordan jeg fjerner swirls og slike ting på en enkel og grei måte. Noen innspill?
bjarne89 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 må få et bilde av slutt resultatet å da:) gå inn på www.detailersclub.no der står det masse nyttig. blandt annet om swirls.
Mering90 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 må få et bilde av slutt resultatet å da:) gå inn på http://www.detailersclub.no der står det masse nyttig. blandt annet om swirls. Skal se om jeg ikke får tatt noe iløpet av kvelden. Sykt fornøyd værtfall! Litt gru å ta bilen ut på veien i kveld da det regner, men må man så må man... Takk for info.. skal inn å sjekke iløpet av en lang arbeidskveld
bjarne89 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 gleder meg til å se:D skal snart til med vårpussen selv. bare vente til lønna kommer:D
Mering90 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 gleder meg til å se:D skal snart til med vårpussen selv. bare vente til lønna kommer:D Var å hentet bilen fra der jeg polerte og var MEGET fornøyd over egen innsats. Begynner å få teken på det! Ble desverre bare noen sure mobilbilder som ikke viser resultatet for godt :s Ja, det blir nok fint med en vårpuss på din også Har du egen tråd her inne Bjarne89?
bjarne89 Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 nei. skal lage meg en tråd snart:) polerte du for hånd ell maskin:)?
Mering90 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 nei. skal lage meg en tråd snart:) polerte du for hånd ell maskin:)? Det må du gjøre! MUST at det blir flere tråden om E9x her inne synes jeg Selve poleringa gjorde jeg med maskin. Denne skal arbeides litt inn i lakken Jeg brukte DA-maskin, siden jeg ikke har så mye erfaring angående roterende maskin enda... Blir vel litt prøving å testing etterhvert! Voksen legger jeg alltid på for hånd. Her er forresten et bilde av bilen. Kjørt noen mil siden poleringa, men blank å fin; det er den
flobben Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 er det mulig å få den møkkete i den høyden der Neida... du har gjort veldig mye riktig med bilen, og ser blank og fin ut. min ble vokset forrige helg og ble blank den også gitt.
Mering90 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 er det mulig å få den møkkete i den høyden der Neida... du har gjort veldig mye riktig med bilen, og ser blank og fin ut. min ble vokset forrige helg og ble blank den også gitt. hahaha du sier noe der! Jeg var innom tråden din. Du har ikke senket du heller eller? Blir nok senk nå til sommeren! Hvilken voks bruker du?
miklysa Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Ble bra med polering dette ja! Nå må vi få senket sledene snart!!!!1en
Mering90 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Ble bra med polering dette ja! Nå må vi få senket sledene snart!!!!1en Hehe joda! Senk og toning av vinduer blir anskaffet så raskt EU-kontrollen er gjennomført!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå