Reset Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Byttet bort min e39 mot e46 320dat Ikke det beste byttet jeg kom til å gjøre. tenkte jeg Helt uventet fikk jeg høre fra han jeg byttet med, at toppakningen gikk på veg hjem. synes dette er rart, har aldri hatt noe som helst symptomer på dette! så jeg vet ikke jeg Anyhow, litt informasjon Vehicle information Type code AP71 Type 320D (EUR) Dev. series E46 (3FL) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M47/TU Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINEN/ANTHRAZIT (E4AT) Prod. date 2003-01-10 Order options No. Description 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 240 LEATHER STEERING WHEEL 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 290 LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 44 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 386 ROOF RAIL 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 426 INTERIOR TRIM 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 972 COMFORT PACKAGE Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Bilen har ettermontert Orginal mtech, og senkesett. Bilen har fått seg nye felger med dekk, 1 mnd gamle! pics : Hva synes folket ? råd og tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ser veldig bra ut. Gjennomført og godt utstyrt bil! Eksos, Hvite tåkelys, M3-ratt (tjukkere) og M3/M5-speil er de eneste tinga jeg ville satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ser veldig bra ut. Gjennomført og godt utstyrt bil! Eksos, Hvite tåkelys, M3-ratt (tjukkere) og M3/M5-speil er de eneste tinga jeg ville satt på. Takk:) Har tenkt på mtech rattet, men det rattet med multifunksjon koster fahn meg 14k på gs. Speil kommer vell på det også Vet du om en side jeg får kjøpt hvite tåkelys ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Nais Ole, bra bytte dette da, strøken E46 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Jepp! Utrolig bra bil! alt fungerer tipp topp, godt me såpass med utstyr å sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ser veldig bra ut. Gjennomført og godt utstyrt bil! Eksos, Hvite tåkelys, M3-ratt (tjukkere) og M3/M5-speil er de eneste tinga jeg ville satt på. Takk:) Har tenkt på mtech rattet, men det rattet med multifunksjon koster fahn meg 14k på gs. Speil kommer vell på det også Vet du om en side jeg får kjøpt hvite tåkelys ? Ebay har ratt http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-BMW- ... ccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M3-s ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Se der ja, da blir det litt og bruke penger på når lønninga kjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Da har jeg stått i garage å polert hele helga Bynte Fredags kveld, og ferdig søndags kved halv 9 - Bynte med Avfettning, så avspyling. Felgrens så avspyling. skumlegging, så avspyling igjenn! - Clayet panser og framskjermer. lakkstøv på panser - Brukte så Scholl s17+ på hele bilen. Tok en DEL riper - Gikk så over med Menzerna PO85RD. Første gang jeg har polert bil alene, så fikk ikke bort alle hologrammene :/ - Så vart Chemical Guys Jetseal lakkforsegling ført på, og når den sto og virket, så støvsuget jeg bilen innvendig og vasket litt. Tørket så av lakkforseglingen. - Så påførte jeg ett lag med voks, Swissvax Blau-Weiss. Tok noen bilder, men bildene ligger igjenn på kameraet til svigers Tok noen mobil bilder da. Bilen står med voksen påført Voksen Fikk også byttet spylervæsketopp i bagasjerom En liten ting som gjør seg stort, mener vertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Flott E46 touring. Tidløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Flott E46 touring. Tidløst! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Har byttet pollenfilter, luftfilter, olje og oljefilter idag! Godt å få det gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 bra bytte ta da reset:) fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 bra bytte ta da reset:) fin bil:) takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Da har fruen vært så uheldig og tatt speilet, pga en møtende bil som ikke klarte og stoppe på en møteplass -.- Ser på m5 kopi speil på koed. www14582 Er dette rette speila jeg skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 flott bil med passe brukshøyde, likte den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå