painkiller Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 21 år og 200km/t på e6, ikke rart ugdommen får pepper! http://www.f-b.no/nyheter/tatt-i-200-pa-e6-1.5725578 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Er det mangel på evne til å tenke mulige konsekvenser eller har vedkommende nok penger og så lite bruk for lappen at straffen ikke svir nok? Litt pallesnekring er vel ikke utenkelig i dette tilfellet heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Ja, var drøyt dette her! Håper han får så det svir noe jævl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Har dere aldri testet bilen deres i over 200km/t? Trudde det var noko alle gjorde, eg.... (på veger som er 'egnet' for det, riktig nok) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 200 km/t hadde vært fin fin motorvei-fartsgrense. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Aldri prøvd å kjøre i over 200 km/t nei, og ikke noe stort behov for det heller. Om jeg gjør det, så skjer det nok i utlandet. Høyere fartsgrenser hadde vært greit på noen veier i Norge, men 200 km/t grense hadde ikke vært forsvarlig på veier med kun 4 felt. Hadde blitt veldig stor hastighetsforskjell mellom feltene. Spesielt om natten kunne en noe høyere motorveifartsgrense kanskje vært greit, altså at skiltene endres etter tid på døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Har kjørt i hastigeter over 200 jo, men da var en 18år å ikke visste bedre.. 200 er ingen forsvalig hastighet på norske veier. Om man ligger i 200 å kjører utfor, å du er bare en våt flekk igjen i et vrak er for meg likegyldig, men når man har pasasjerer utgjør man en trussel for andre mennesker, også for andre som ferder på veien. Dette noe som bør slåes hardt ned på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 uflaks. en sprek bil drar man jo rett opp i 250 uten å tenke noe serlig mer over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 uflaks. en sprek bil drar man jo rett opp i 250 uten å tenke noe serlig mer over det Kanskje han tenker mer over det neste gang etter å ha opplevd dette da.. Og om du synes det er uflaks, og ikke gjort som en bevisst handling, synes jeg ikke synd på deg om det du som er "vinneren" neste gang, men fikk i det minste svar på spørsmålet i mitt første innlegg i denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In Flames Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Kjørte selv der i helgen og folk ligger rundt 140km/t døgnet rundt så at man ligger litt høyare om natten er jo ikke akkurat en bombe. men for hannes del så svir det virkelig, men det er jo noe man burde tenkt over i forveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Aldri prøvd å kjøre i over 200 km/t nei, og ikke noe stort behov for det heller. Om jeg gjør det, så skjer det nok i utlandet.Høyere fartsgrenser hadde vært greit på noen veier i Norge, men 200 km/t grense hadde ikke vært forsvarlig på veier med kun 4 felt. Hadde blitt veldig stor hastighetsforskjell mellom feltene. Spesielt om natten kunne en noe høyere motorveifartsgrense kanskje vært greit, altså at skiltene endres etter tid på døgnet. i Tyskland er det slik. fri fart etter kl 20.00 for eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 uflaks. en sprek bil drar man jo rett opp i 250 uten å tenke noe serlig mer over det Kanskje han tenker mer over det neste gang etter å ha opplevd dette da.. Og om du synes det er uflaks, og ikke gjort som en bevisst handling, synes jeg ikke synd på deg om det du som er "vinneren" neste gang, men fikk i det minste svar på spørsmålet i mitt første innlegg i denne tråden.. har ikke sakt jeg kjører fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 i Tyskland er det slik. fri fart etter kl 20.00 for eks Hvor i tyskland og hvor står den regelen ??? Jeg bare spør ............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 uflaks. en sprek bil drar man jo rett opp i 250 uten å tenke noe serlig mer over det Kanskje han tenker mer over det neste gang etter å ha opplevd dette da.. Og om du synes det er uflaks, og ikke gjort som en bevisst handling, synes jeg ikke synd på deg om det du som er "vinneren" neste gang, men fikk i det minste svar på spørsmålet i mitt første innlegg i denne tråden.. har ikke sakt jeg kjører fort Regnet med det siden du mener å ha grunnlag for å si dette om spreke biler, men om du ikke kjører for fort blir du jo ikke "vinneren" uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 hmm. 200 er vel ikke så veldig unormalt. er ikke mange jeg kjenner som ikke har vert over 200. den verste var vel 270, vanlig 2 felt 80sone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå