Gå til innhold

Skal si folk satser!


painkiller
 Share

Anbefalte innlegg

Aldri prøvd å kjøre i over 200 km/t nei, og ikke noe stort behov for det heller. Om jeg gjør det, så skjer det nok i utlandet.

Høyere fartsgrenser hadde vært greit på noen veier i Norge, men 200 km/t grense hadde ikke vært forsvarlig på veier med kun 4 felt. Hadde blitt veldig stor hastighetsforskjell mellom feltene.

Spesielt om natten kunne en noe høyere motorveifartsgrense kanskje vært greit, altså at skiltene endres etter tid på døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt i hastigeter over 200 jo, men da var en 18år å ikke visste bedre.. 200 er ingen forsvalig hastighet på norske veier. Om man ligger i 200 å kjører utfor, å du er bare en våt flekk igjen i et vrak er for meg likegyldig, men når man har pasasjerer utgjør man en trussel for andre mennesker, også for andre som ferder på veien. Dette noe som bør slåes hardt ned på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uflaks. en sprek bil drar man jo rett opp i 250 uten å tenke noe serlig mer over det :P

Kanskje han tenker mer over det neste gang etter å ha opplevd dette da.. 8)

Og om du synes det er uflaks, og ikke gjort som en bevisst handling, synes jeg ikke synd på deg om det du som er "vinneren" neste gang, men fikk i det minste svar på spørsmålet i mitt første innlegg i denne tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd å kjøre i over 200 km/t nei, og ikke noe stort behov for det heller. Om jeg gjør det, så skjer det nok i utlandet.

Høyere fartsgrenser hadde vært greit på noen veier i Norge, men 200 km/t grense hadde ikke vært forsvarlig på veier med kun 4 felt. Hadde blitt veldig stor hastighetsforskjell mellom feltene.

Spesielt om natten kunne en noe høyere motorveifartsgrense kanskje vært greit, altså at skiltene endres etter tid på døgnet.

i Tyskland er det slik. fri fart etter kl 20.00 for eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uflaks. en sprek bil drar man jo rett opp i 250 uten å tenke noe serlig mer over det :P

Kanskje han tenker mer over det neste gang etter å ha opplevd dette da.. 8)

Og om du synes det er uflaks, og ikke gjort som en bevisst handling, synes jeg ikke synd på deg om det du som er "vinneren" neste gang, men fikk i det minste svar på spørsmålet i mitt første innlegg i denne tråden..

har ikke sakt jeg kjører fort [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uflaks. en sprek bil drar man jo rett opp i 250 uten å tenke noe serlig mer over det :P

Kanskje han tenker mer over det neste gang etter å ha opplevd dette da.. 8)

Og om du synes det er uflaks, og ikke gjort som en bevisst handling, synes jeg ikke synd på deg om det du som er "vinneren" neste gang, men fikk i det minste svar på spørsmålet i mitt første innlegg i denne tråden..

har ikke sakt jeg kjører fort [-X

Regnet med det siden du mener å ha grunnlag for å si dette om spreke biler, men om du ikke kjører for fort blir du jo ikke "vinneren" uansett! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...