Nytern Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Heihei! Takk for et konstruktivt innlegg.. Er nok redd for at bilen må på Finn skal den selges ja.. Kommer også til å gjøre noen enkle grep for å få den litt mer attraktiv. Jeg liker den litt bøllete looken den har med ståliser og bbs-felger uten senter, men forstår at den kanskje blir litt mer lettsolgt hvis jeg hiver på kapsler og legger ut bilder av bilen med senterkopper på felger. For ikke å snakke om mer oppdaterte interiørbilder, den er ikke rotete nå. Litt flaut at de eneste interiørbildene jeg har er litt kaotiske Vaska bilen i stad og testa med kapsler: Dårlig bilde, men man ser da hvordan det blir.. Legges bilen på Finn priser jeg den nok rundt 80. Siste pris blir nok 75.. Dette er ihvertfall utrolig gode biler, du kommer ikke til å angre sålenge du finner en som er godt tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ser veldig bra ut, kunne godt tenkt meg denne, men har nok bare anledning til å ha en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Opp med seg, etter en haug forsøk på pruting både pr pm og pr tlf har jeg funnet ut at jeg nå må sette en grense. 75.000kr. Får jeg ikke det leverer jeg bilen i innbytte når jeg nå kjøper meg nyere bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Må si jeg falt for denne. Hvordan er forbruket med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Heihei! Jammen, sånt liker jeg å høre Forbruket er ikke superille igrunn, ligger rundt literen på blanda kjøring nå om vinteren. På langkjøring har jeg fått den helt ned i 0.59l på mila tur/retur Elverum/Tynset. Dette er en utrolig god bil, jeg kommer til å tape vanvittig mye penger på å la den gå for 75k. Iløpet av de 2.5årene jeg har hatt bilen har jeg alltid tatt vare på bilen mtp at jeg skulle ha den livet ut. Derfor har jeg også vært føre var på endel vedlikehold. Har som sagt dokumentert det meste jeg har gjort/kjøpt til bilen, alt følger med i perm. Har også en haug med kvitteringer fra forrige eier, er han som fikk montert komplett 2001 facelift på bilen. Kjøper får jo igrunn en super totalpakke i denne bilen. Bilen er lav og breial med kule hjul, men den er alikevel svært praktisk da den har bukplate i stål og defa-pakke. Rustmessig er bilen uvanlig bra tør jeg påstå, både jeg og forrige eier har bodd i regioner uten veisalt. Er litt overflaterust under tanklokk, dette på et område på str med en femtiøring. Kan fjernes ved å gni fingeren over bare. Behandlet dette første sommeren jeg hadde bilen, men siden det mangler drenering bak der har det kommet litt tilbake. Er bittelitt rust i nedkant på bagasjelokk og. Dette er også bare overfladisk. Bilen er fri for parkeringsbulker og andre ulumskheter, bærer preg av å ha hatt forsiktige eiere. Jeg har registrert at endel E39er sliter mye med elektronikk og følere. Denne har aldri tulla på dette området, alt har fungert hele tida. Ble byttet veivakselsensor i fjor, thats it. Ingen feilmeldinger eller varsellamper som lyser her. I forbindelse med en mystisk vannlekkasje har jeg byttet alt kjølerelatert. Dette opptil flere ganger.. Det har minket litt vann i streng kulde, om sommeren har den vært helt lekkasjefri. Det siste som stod igjen for litt siden var å bytte radiatorlokk. Dette er byttet og nå virker bilen veldig bra. Har kvitto på alt som er byttet i forbindelse med dette problemet, har også kvitto på trykktest av kjølesystemet utført rett før jul. Da var alt 100%. Siden jeg hater ulyder har jeg også fått byttet samtlige reimhjul og strammere, bilen høres ikke på tomgang. Den har aldri vært utsatt for åpne luftfiltre eller andre uoriginale mods for å "øke" effekt. Jeg har dog montert et tårnstag i motorrommet, dette kan selvfølgelig fjernes men er såpass diskret at jeg synes det bør få være der Bilen har brukt ca 0.5l olje på 7000km, synes ikke dette er ille mtp klimaet vi har her på Tynset. Den eneste feilen jeg fikk på forrige eu var en 1'er pga manglende skiltlys. Har ikke gjort noe med dette da jeg igrunn har likt looken uten, er jo uansett lovlig å kjøre uten. Makan, ble visst en hel avhandling IGJEN dette.. Merker jeg er glad i bilen, liker å skrive om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Da er den lagt på Finn.. Det var nå verdt forsøket å la den ligge ei stund her på bimmers ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caxe Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Solgt? Meget interessert hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg