NBCustom Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 den caben der skulle jeg gladelig betalt mye for... er det v8 fra e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Det er en M60 3,0 med gearkasse fra E39 M5. Det står mer utfyllende på http://www.e30.de. Han har til og med forgylt verktøysettet. Tror det må være den mest gjennomførte E30 cab jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Å dæven døtte meg +++! det der var perfeksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 http://www.r3vlimited.com/board/showthr ... ?p=2208156 Mer info her om den hvite cab`en :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 trenger mer innlegg her gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Legger ut bilde av kompis sin, syns den e ganske tøff. E M52B28 i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 En jeg hadde i mine yngre dager. Da plastikk var fantastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 MariusG: Den var flott den artig å se at han vet hvordan den skal brukes også Bmwtussan: Den var jo egentlig veldig clean i forhold til mengen plast syntes den er fin! interiøret ser strøken ut av det som vises på bildene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Har ikkje prøvd uten lyktelister da? Evnt. et bilde uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 nei nei MrStåle! bilen til stian er jo perfekt! nå er jeg tilhenger av både med og uten lyktelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 nei nei MrStåle! bilen til stian er jo perfekt! nå er jeg tilhenger av både med og uten lyktelister Eg har trua på uten lister. Da får han den skikkelige M3 frontlooken ! Listene blir litt overkill på M3 føler eg da. Ellers er den helt perfekt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Vi trenger sommer så disse dyra kommer seg ut på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Det stemmer. Gledar meg til våren med nye sko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Det stemmer. Gledar meg til våren med nye sko. hva slags sko blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå