Gå til innhold

.


Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det du, burde være mulig å få solgt.. er i kontakt nå ang en E39 touring.. vi får se.. må god snakke litt med madamen.. Hehe.. synes du ikke noe om dashen altså? Interiøret i volvoen er enkelt, men jeg liker det.. :) tøft med panelet foran som er 1,5cm tykt.. har plass bak til å legge lommebok osv.. ganske kjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bumper denne med å si at diesel forbruket er svimlende lite, har en slik ¨ikke¨ r design. Og fyller sikkert en gang i månden, (ca450) og er i drift hver dag.Sikkert 1/3 av forbruket til 523 en.(ja,bør jo sammenlignes med en 5'er diesel,men slår den og tipper jeg) Mye peng til overs som kan gå til ferie osv i forhold til en sleten passat diesel. Liten og sportslig stasjonsvogn med plass til sikkert neesten like mye som en touring.Alt tenkelig utstyr, anlegget må oppleves. En skiboks på taket, nemo på skjermen, perfekt for nybakte famile par med en eller 2 bak.Dette er en V50 som skiller seg ut fra de kjedelige standard utgavene. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja...du skal selge allerede ;) Hvorfor vil du ha en gammel bil når du har en såpass ny nå?

Sorry, men den dashen der er noe av det verste jeg har sett...hehe

62ejcv5wjp7smye9pk2e.jpg

Forandring fryder.. liker du ikke dashen altså? Galt med den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne med å si at diesel forbruket er svimlende lite, har en slik ¨ikke¨ r design. Og fyller sikkert en gang i månden, (ca450) og er i drift hver dag.Sikkert 1/3 av forbruket til 523 en.(ja,bør jo sammenlignes med en 5'er diesel,men slår den og tipper jeg) Mye peng til overs som kan gå til ferie osv i forhold til en sleten passat diesel. Liten og sportslig stasjonsvogn med plass til sikkert neesten like mye som en touring.Alt tenkelig utstyr, anlegget må oppleves. En skiboks på taket, nemo på skjermen, perfekt for nybakte famile par med en eller 2 bak.Dette er en V50 som skiller seg ut fra de kjedelige standard utgavene. Lykke til!

Takk for det! Er meget godt fornøyd med bilen, men planene om hus er viktigere enn bil for øyeblikket.. Må ikke selge noen bil, men hadde vært greit å frigjort noe kapital..

Hyggelige ord om bilen! Det er alltids kos.. skal ikke ha deg en R-design du da?

Om bilen ikke blir solgt, så ser jeg for meg en Skiguard 850 i bilens farge som ligger helt flat og pent på taket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst! Har orginalt sportsunderstell,orginal tonede ruter og senket så ser den ganske bra ut, men hadde gjort seg med r fangere ja. Har en 523i sedan og så blir nok å bytte begge inn med en x3,s-max eller turan, men ikke før nr 2 kommer:-) Prøvd å selge den en stund eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke dumt ut! Har ligget på ute noen dager bare.. denne tråden har jo ligget noe lenger, men da litt bortglemt i grunn.. Madamen har lite lyst til å selge den.. tross alt hun som bruker den.. Vi får se da vettu, må ha større bil når nr 2 kommer, men foreløpig, så holder den mer enn nok for denne lille familien på 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...