Gå til innhold

Kan jeg hente ut oblater på skilter selvom jeg ikke er eier?

Michaelw
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Hei!

Har jobben som F*** de siste dagene for og få ferdig bilen min til bursdagen (og fårhåpentligvis lappen), og har nettop hatt eu kontroll på den. I morgen får jeg fikset den siste feilen, og da kan jeg hente ut oblater. Eneste problemet ( ? ) Kan JEG (som er sønnen til han som står som eier av bilen) hente ut oblatene hos bt?

Hvis jeg ikke får dette, så må jeg vente i noen dager før pappa får tid til og gjøre det.. jæævela irriterende og ikke ha egen BMW og kjøre med på dagen!! :evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle være fult mulig, bare ta med en fullmakt vist ikke? just incase.

Best å ta med fullmakt ja!

Mamma står som eier mens jeg står som deleier på E39en. Jeg var å bestilte nye skilter og spurte damen i skranken om jeg måtte ha med mamma eller ordne fullmakt. Hun sa at jeg måtte ha fullmakt og leg til mamma om jeg skulle hente de alene.

En dag jeg kjørte forbi tenkte jeg at jeg kunne jo stikke innom prøve først uten fullmakt osv. Skiltene hadde jo kommet og taper ikke noe ved å prøve. Så var det min tur og det var en annen dame i skranken som bare spurte etter regnr. og (HUSK!) vognkortet. Så tastet hun litt på maskinen sin og hentet de til meg (hadde betalt på forhånd) så ga hun de til meg og spurte om jeg trengte skilt holdere/rammer. Jeg takket nei og det var det.

Så jeg tror nok at om du treffer på feil i skranken så spør de etter leg mens de ser på eiers navn i vognkort og nekter deg om du ikke er personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
prøvdep å det jeg og.. men pappa fikk ikek lov å hente til min bil.. men de kunne sende i posten til meg.. når han sa ifra..

hmm, mulig jeg hadde flaks :P Bilen min står jo i pappa sitt navn.. Jeg trengte ikke vise legg engang :) Hun så bare på vogn kortet, og eu papirene.. Så fikk jeg et nytt midlertidig vogn kort og oblater mens jeg ventet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...