leif harald Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Rått, håper dere har leid inn en som skal passere alle oppover med filmkamera mann ut vindue
Dan327t Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Tror det er minste problemet å få til Leif Harald;)
leif harald Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Tror det er minste problemet å få til Leif Harald;) Hadde vært kult om en kjørte forbi alle på motorveien å filma alle oppover på rekka
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Rått, håper dere har leid inn en som skal passere alle oppover med filmkamera mann ut vindue photowerkz skulle vært mannen til dette, han er jo genial med SLR-kamera
powerfulglenn Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Men er det om og gjøre og ha finast E30 ? eller kan man stille opp i en Rusten og dårlig E30 ?
hagenisse Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Du kan desverre ikke øvekjøre på banen. Hvor mye av bilen må være E30 for å få kjøre på banen da? OT: Er du samme hylle som var med på gocarten til bmwccn ost her om dagen?
powerfulglenn Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Still med det du har:) Ok:D Det her blir tøfft
hylle Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Du kan desverre ikke øvekjøre på banen. Hvor mye av bilen må være E30 for å få kjøre på banen da? OT: Er du samme hylle som var med på gocarten til bmwccn ost her om dagen? Hehe., Bilen må ha e30 karross! Det er meg ja!
hylle Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Vi trenger rundt 10stk flere påmeldte nå før januar til betaling av depositum., ellers ser det svart ut for treffet!! For å få litt fortgang i påmeldingen.,: Dersom vi får inn 10 påmeldinger før 1.1.2011 blir det trukket lodd blandt de 10 + de 4 som allerede er påmeldt der en person vil få GRATIS inngang., altså tilbakebetaling av pengene. Loddtrekningen vil selvsagt bli gjort ordentlig., jeg har ikke tenkt ut hvordan det skal gjøres enda., men det blir gjort ordentlig. Og dette gjelder KUN dersom vi har fått inn 10 påmeldinger. En påmelding er gyldig dersom betaling er mottatt og navn + regnr er registrert. Jeg vil derfor oppfordre alle som har mulighet til å melde seg på treffet NÅ!! Jeg har absolutt ikke mulighet til å legge ut for depositum på et treff der jeg ikke vet om det kommer folk i det hele tatt.. det forstår sikkert dere også. Ballen ligger med andre ord hos DERE nå!! Husk å meld dere på via www.e30meet.com !!!! der står all info!!
hagenisse Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Det er meg ja! Utmerket! Da har man et fjes på deg og.
ehrnst Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 loddtrekningen er ikke noe problem. En pc gjør dette for oss om vi ikke vil gjøre det selv. hehe Det er ikke noe problem å få treffet til å gå i null, problemet ligger i å legge ut for alt på forhånd, vi er desverre fattigmenn Alt hjelper, oppfordrer jeg de med mulighet til å gjøre dette nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå