ehrnst Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Hege jeg klarte jaggu å tyde brukernavn mot virkelig navn FTE:) Satser på flere påmeldte i romjula
Østgaard Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Bra skrevet i fahrfreude som kom idag. Blir sikkert flere påmeldte nå ja.
ehrnst Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Fæn, fikk jo bladet Idag, men glemte jo helt artikkelen i juleferie.
winchester Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Var endel skrivefeil i denne utgivelsen, skulle hatt en som går over slikt før det publiseres. Men etter å ha lest artikkelen fikk jeg bare mer lyst på treffet.
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Ser ut som jeg har fri den helga, Winchester, så vi får kaste oss i E30`ene å kjøre nedover Vært utrolig morsomt..!
winchester Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Ja, høres ut som en plan. Må se om jeg får kjøpt inn alt som skal gjøres før treffet dog, kan ikke komme dit med en bil uten front-/bakfanger, framseter og felger.
316 Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Jeg har ikke fått noe blad... Dere får ta med Kristian også da!
winchester Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Har full bil om jeg skal nedover jeg, så da må det eventuelt bli Jørgen sin oppgave.
hylle Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 Faen, jeg ba han fyren om å rette opp i skrivefeil og å gå over artikkelen., Min unnskyldning får være at jeg sendte inn artikkelen en time før deadline. Håper og tror uansett ikke at skrivefeila overskygga invitasjonen. Håper folk melder seg på! Klarer vi 7 til før nyttårsaften så trekker vi ut en som får gratis inngang!
winchester Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Mente generelt i hele bladet jeg, ikke bare din artikkel. Ser bl.a at en som ble intervjuet hadde "Bosh" dyser, hehe. Invitasjonen lyste klart frem gjennom skrivefeilene. Overfører penger før nyttår jeg, så count me in!
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Budskapet var klart i innlegget ditt ja, Hylle ! Blir ikke så jeg melder meg på før nyttår, men mest trolig over nyttår hvis alle ting klaffer
FTE Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Yes, da er Winchester med Gleder meg til å se nettopp din bil serru. Var et fint bilde de valgte til invitasjonen også syntes jeg
winchester Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Jaggu, da må jeg nesten få kjøpt inn nye felger, interiør og M-tech 1 før sommeren da, så du ikke blir alt for skuffet, Frank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå