Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
dere må gjerne bo på campingen hotellet er et tilbud:)

men det er jo premieutdeling samt middag på hotellet da. er hyggelig om så mange som mulig blir med på det og;)

jeg å de fra skien ender nok opp på campingen uansett, mye pga økonomi:) er så mye som skjer på den tiden som koster dyrt..

men det er også mer kos:) kjøpe en kasse øl å pølser :) men om noen ikke deltar på middag og evt premieutdeling selv om dem har vunnet noe så får de vel dette utlevert på banen dagen deretter?:)

EDIT:

Er ikke meningen å ødelegge planene for hotelloppholdet altså.. men har god erfaring med campingen å hadde vært helt rått om alt ble flyttet dit:) kan ha premier å der :) får jo nesten ett helt jordet for oss selv som vi kan parkere alle godbilene på :)

+1 jeg har ikke økonomi til å sove på hotell

• Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hva med at alle sjekker inn på elverum camping istede??

4 manns hytter er ca 500 pr natt.

altså 250 pr pers.

vi pleier ligge der når det vålertreff med CCN.

mye mer sosialt der. å ha med 5 sekker grillkøll også fyte opp i de tønnene som står der å grille å ølle på utsiden der?

eller er det hotell for alle penga??

kan heller spinne opp de pengene man sparer kontra ligge på hotell:)

Jævlig bra forslag egentlig! :)

Skrevet

Blir nok til at meg og fruen blir med, og forslaget om camping syns jeg hørtes mye bedre ut enn hotell egentlig =) Får melde meg på når lommeboka er litt tykkere :P

Skrevet

ser det er mange som liker forslaget med campen. vis det er noe som kan være reelt for dere som arrangerer så kanskje dere kan ha en avstemning på det

Skrevet
ser det er mange som liker forslaget med campen. vis det er noe som kan være reelt for dere som arrangerer så kanskje dere kan ha en avstemning på det

+1!

Skrevet

Men det hadde vært fett hvis de som skal holde treffet hadde fått noen Bimmers effekter av Gunnar feks: Skiltholder,klistremerke,T-skjorte og mye annet stæsj :D også det man kjøper på E30 treffet hadde gått til Donasjonen av/på forumet :) Og de Effektene som ikke blir solgt(Rester) De blir sendt tilbake til Gunnar ;)

Eller hørtes det veldig teit ut ? Jeg hadde kunne trengt litt klistremerker også skiltholder til Bimmern :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...