Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

dere må gjerne bo på campingen hotellet er et tilbud:)

men det er jo premieutdeling samt middag på hotellet da. er hyggelig om så mange som mulig blir med på det og;)

jeg å de fra skien ender nok opp på campingen uansett, mye pga økonomi:) er så mye som skjer på den tiden som koster dyrt..

men det er også mer kos:) kjøpe en kasse øl å pølser :) men om noen ikke deltar på middag og evt premieutdeling selv om dem har vunnet noe så får de vel dette utlevert på banen dagen deretter?:)

EDIT:

Er ikke meningen å ødelegge planene for hotelloppholdet altså.. men har god erfaring med campingen å hadde vært helt rått om alt ble flyttet dit:) kan ha premier å der :) får jo nesten ett helt jordet for oss selv som vi kan parkere alle godbilene på :)

+1 jeg har ikke økonomi til å sove på hotell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med at alle sjekker inn på elverum camping istede??

4 manns hytter er ca 500 pr natt.

altså 250 pr pers.

vi pleier ligge der når det vålertreff med CCN.

mye mer sosialt der. å ha med 5 sekker grillkøll også fyte opp i de tønnene som står der å grille å ølle på utsiden der?

eller er det hotell for alle penga??

kan heller spinne opp de pengene man sparer kontra ligge på hotell:)

Jævlig bra forslag egentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hadde vært fett hvis de som skal holde treffet hadde fått noen Bimmers effekter av Gunnar feks: Skiltholder,klistremerke,T-skjorte og mye annet stæsj :D også det man kjøper på E30 treffet hadde gått til Donasjonen av/på forumet :) Og de Effektene som ikke blir solgt(Rester) De blir sendt tilbake til Gunnar ;)

Eller hørtes det veldig teit ut ? Jeg hadde kunne trengt litt klistremerker også skiltholder til Bimmern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...