TM custom Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Folk får nesten stå for overnattingen selv. Vi prøver så godt vi kan å samle alle, me forstår at folk vil være på campen, å det skal dere få lov til. Men seter da ikke sikkert vi drar i gang noe store felles begivenheter på hotellet om mange drar på campen. Det sier seg selv:) ja det er jo klart opp til enkeltpersonen hvor man vil tilbringe natten men jeg tenkte på premieutdeling og sånt blir det på hotellet eller bare der flest folk samler seg?
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 er det fortsatt plass? Nylig kjøpt meg e30 , langt ifra noe utstillingsmodell. men kan vell være med på bane og alt andre og ikke minst se på alle andres e30. ;D ?
ehrnst Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 ja, bare å melde seg på via e30meet.com så overfører du penger etter info du mottar på mail
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 okei, takk da er det bare å få igang arbeidet med understell og nye dekk, så er man klar for tur
hylle Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 35 Påmeldte nå, veldig bra!! Da er det slik at det blir treff iår! Vi jobber nå med sisste detaljer, vi vil komme med premiekategorier, litt mer info +++ Innen kort tid!!
hylle Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Enda en påmeldt nå, veldig bra! Hvis noen mangler info på lista første side, send gjerne en PM eller mail så skal jeg endre det. de som står e30 XX bak vet jeg ikke hva kjører. Vi gleder oss stort til treff nå, det kommer til å bli knallbra! Personlig gleder jeg meg sinnsykt til cruiseturen fra Oslo til Elverum! Håper vi kan få med enda flere E30 nå! Kommer mer info iløpet av uka som kommer.
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Ja, jeg vet jeg skal melde meg på, må bare se hvor fort jeg får på plass noen visse understellsdeler, men er 95% sikker jeg melder meg på, hold av plass !
spruddel Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Henter en E30 325xit til en kompis idag, så kanskje han vil ta turen på dette. Hvor mye koster det og hvor er det? Må man melde seg på? EDIT: Leste første siden nå, så blir vel mest aktuelt å møte ved Schmiedmann, så dra hjem etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå