316 Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hei! Er det noen her som har importert bil gjennom et firma, eller en privatperson? Vet at det er flere som tar slik på "bestilling" Del deres erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hørt med Leif Harald? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Nei, men har han i bakhode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 En fra vwaudi klubben har brukt samme firma/person hver gang han har importert biler til seg selv. Han er nå på sin 4. strake importbil og har KUN positive erfaringer å komme med. Skal se om jeg finner igjen firmaet som han bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 holder ellingsen på enda, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Kopiert fra kunde: "En stor takk atter en gang til Erik Barlindhaug som er den beste man kan handle bil med dette er bil nr 4 jeg handler av han, og hver gang er alt nøye planlagt, alt går etter boka, og ingen overaskelser. Sånn skal en bilhandler være." Firma: http://ebautoimport.no/ Ettersom jeg har forstått så er dette et enkeltmannsforetak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Takk, har sendt en mail til han ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Erik Taalesen har importert en god del biler. Alt fra nye 7-serier til 2010 modell Golf. erik.taa@online.no hvis du vil kontakte han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 hør med sportwagen.no de har mange fine biler i lokalene sine hvertfall. Tangorev her inne har jobbet der også. Han vet vel noe om rutinene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Geir Aasen (gaasen) her inne på forumet driver med dette.. Han lette etter bil til meg da jeg var ute etter E91. Meget hyggelig fyr, som fant i forskjellige alternativer etter mitt ønske, eller som tok videre kontakt med forhandlere som solgte en bil som jeg fant interessant. Hadde en veldig god dialog med han hele tiden, og han oppdaterte meg stadig om han fant noen som jeg evt ville være intr i. Han importerer en del biler, og har solgt en del biler av disse. Flere har jo også vært innom forumet her, både som "show of" og til salgs.. Om du vil ha mere info så kan jeg gi deg dette, eller du sender han en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Sportwagon? "Dette domenet er parkert hos: FarWeb as" Send meg noe mer info på PM du, Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 nei sportwagen.no (tøsk vettu) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Ja, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hei! Er det noen her som har importert bil gjennom et firma, eller en privatperson? Litt uhøflig å svare på et spørsmål med et annet, men tenker du på en 0-7 år gammel bil som står til salgs hos en forhandler, gjerne med moms som kan trekkes fra, eller går du for noe litt mer eksotisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Nei, jeg tenker på en bil som er mellom 20 og 30 år gammel... Det er vel litt mer eksotisk, ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå