Gå til innhold

Privatperson/firma som importerer bil for kunde.


316
 Share

Anbefalte innlegg

En fra vwaudi klubben har brukt samme firma/person hver gang han har importert biler til seg selv. Han er nå på sin 4. strake importbil og har KUN positive erfaringer å komme med. Skal se om jeg finner igjen firmaet som han bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiert fra kunde:

"En stor takk atter en gang til Erik Barlindhaug som er den beste man kan handle bil med

dette er bil nr 4 jeg handler av han, og hver gang er alt nøye planlagt, alt går etter boka, og ingen overaskelser. Sånn skal en bilhandler være."

Firma: http://ebautoimport.no/

Ettersom jeg har forstått så er dette et enkeltmannsforetak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Aasen (gaasen) her inne på forumet driver med dette.. Han lette etter bil til meg da jeg var ute etter E91. Meget hyggelig fyr, som fant i forskjellige alternativer etter mitt ønske, eller som tok videre kontakt med forhandlere som solgte en bil som jeg fant interessant. Hadde en veldig god dialog med han hele tiden, og han oppdaterte meg stadig om han fant noen som jeg evt ville være intr i. Han importerer en del biler, og har solgt en del biler av disse. Flere har jo også vært innom forumet her, både som "show of" og til salgs.. Om du vil ha mere info så kan jeg gi deg dette, eller du sender han en PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen her som har importert bil gjennom et firma, eller en privatperson?

Litt uhøflig å svare på et spørsmål med et annet, men tenker du på en 0-7 år gammel bil som står til salgs hos en forhandler, gjerne med moms som kan trekkes fra, eller går du for noe litt mer eksotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...