powerfulglenn Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hei, Jeg har en 320i e30.... Den har mange bulker på taket som Jeg har tenkt til og fikse... er jo Prosjekt bil til jeg blir 18 Men hva kan jeg gjøre? Folk sier sparkel sprekker og alt det der...? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 sparkel er en dåårlig ide på tak prøv og slå bulkene ut med hendene, funka på gamle volvoen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 sparkel er en dåårlig ide på tak prøv og slå bulkene ut med hendene, funka på gamle volvoen min Sorry så ikke det her før nå Slå ut med hva ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Med hendene Hvis det går så slå litt til hvis ikke spretter den bare ned igjen. Tak, panser og store flater er mye jobb å få pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 hva med bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Med hendene Hvis det går så slå litt til hvis ikke spretter den bare ned igjen. Tak, panser og store flater er mye jobb å få pent.. Ok Tror du sugekopp ellernoe sånt hadde funket ? Eller fester det seg bare på ruter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 hva med bilder? Beklager, Men bilen står i Sverige i huset mitt.. Så nå er jeg i norge så jeg jeg kommer meg ikke ned dit med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Taket er jo mykt metall da.. Så som han sier.. slå litt under i fra med nevene ja.. ellers blir det fort vondt værre.. eller sånn glass sugekopper kan funke ja.. Men husk at flaten må være helt ren. Er du heldig popper det bare rett ut.. Det du må se etter er om det er knekt der bøyen går.. da er det egentlig ødelagt og må fikses med å skjære ut og sveises.. Men regner med som du sier det bare er en ungdomsbil så finnes det jo metoder som sparkling osv for å gjøre det enkelt å greit nok. =) Grunnen til at det ikke kan gå er at metallet har utvidet seg.. å derfor vil det ikke være plass til å dra det tilbake igjenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Taket er jo mykt metall da.. Så som han sier.. slå litt under i fra med nevene ja.. ellers blir det fort vondt værre.. eller sånn glass sugekopper kan funke ja.. Men husk at flaten må være helt ren. Er du heldig popper det bare rett ut.. Det du må se etter er om det er knekt der bøyen går.. da er det egentlig ødelagt og må fikses med å skjære ut og sveises.. Men regner med som du sier det bare er en ungdomsbil så finnes det jo metoder som sparkling osv for å gjøre det enkelt å greit nok. =) Grunnen til at det ikke kan gå er at metallet har utvidet seg.. å derfor vil det ikke være plass til å dra det tilbake igjenn.. Ok Jeg skal jo prøve og gjøre det så fint som mulig Men vist jeg skal slå eller " Dunke" litt eller prøve sugekopp, Burde jeg varme opp "Taket" eller metallet ? Takk for at du/Dere gidder og svare på Spørsmåla mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Hehe.. Jeg har hørt at folk har varmet opp slike bulker osv. og kjølt de ned igjen helt til de spretter ut selv.. Men Pga taktrekket vet jeg ikke om det er så god ide da.. Du bør nok lese deg litt opp på slikt før du begynner med varme selv.. husk at taktrekket tar nok fyr (eller blir skadet) hvis du ikke plukke det ned å starter med sterk varme Ville prøvd med sugekopper i første omgang.. KOmmer egentlig veldig ann på hvor storebulker vi snakker om osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Hehe.. Jeg har hørt at folk har varmet opp slike bulker osv. og kjølt de ned igjen helt til de spretter ut selv.. Men Pga taktrekket vet jeg ikke om det er så god ide da.. Du bør nok lese deg litt opp på slikt før du begynner med varme selv.. husk at taktrekket tar nok fyr (eller blir skadet) hvis du ikke plukke det ned å starter med sterk varme Ville prøvd med sugekopper i første omgang.. KOmmer egentlig veldig ann på hvor storebulker vi snakker om osv Ok Takk for all hjelp Jeg skal på den E30 treffet i 2011 så jeg må ha den ferdig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 hehe Husk i framtiden at det er lettere for andre å hjelpe hvis du har bilder.. for da ser man omfanget av skadene du snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3978 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Steike kuult, men d funker nok bare på "myke" bulker.. neppe på de med en knekk i...eller de som har vært bulket lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Eller popkorn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå