Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg må ta sjansen på å kjøre med sommerdekk nå(nei, ikke god samvittighet).. har vinterdekk 6 timer unna.. men skal vente litt til, er vel saltet på e-18.. så satser på at det går bra.

Det er ingen snø her, men er litt redd for underkjølt.. men vi får se

Skrevet

Passelig iritert på disse her i går jeg også. Pga diverse tåpenskap brukte jeg 2timer og 10minutter fra Fyllingsdalen til Fanahammaren i går morges :? Det har vært meldt snø i over en uken, hvorfor kan ikke folk få fingen ut av ræven for en gangs skyld? :roll: Akkurat som de blir like overasket hver gang..

Men når det er sagt var jeg på vei opp på verkstedet til morfar for å hjelpe med hjulskiftkaoset, så for meg er det i grunnen jo flere jo bedre :lol: Ble 14 biler i går på en 3timers tid 8)

Skrevet

Utrolig irriterende med folk som kjører på sommerdekk.. På onsdag brukte jeg en time og fem minutter på en strekning som vanligvis tar maks 10minutt.. Er nesten slik jeg vurderer å ringe inn for å annmelde alle idiotene som enkelt å greit ikke gidder å legge om bare for noen dager med vinterføre! Politiet burde iallefall vere strengere på kontrollene..

Er vanligvis ingen stor fløyte-bruker, men når enkelte holder 30 i 80-sona uten forbikjøringsmuligheter bruker jeg lett hornet for å si ifra..

Skrevet

Hei, jeg er idiot.

I dag kjørte jeg BMW'n til jobb på delvis saltet og delvis glatte veier. Ikkeno problem så lenge man kjører som folk. Håper på å kunne kjøre på sommerhjul 2-3 uker til iallefall..

Skrevet
":t22slw6p]Hei, jeg er idiot.

I dag kjørte jeg BMW'n til jobb på delvis saltet og delvis glatte veier. Ikkeno problem så lenge man kjører som folk. Håper på å kunne kjøre på sommerhjul 2-3 uker til iallefall..

Hei, bra du er åpen om det! 8)

Skrevet

jeg er og halveis idiot! har kun vinterdekk bak (spinnedekk)

så skyt meg :D men bimmern skal parkeres på mandag.. så da får det står som det gjør ;)

Skrevet
":1sr5kzo2]Hei, jeg er idiot.

Kjører som folk, vil det si 20-30 under grensa, og dermed irriterer ræva av alle traffikanter bak deg? I så fall vil jeg kalle det ett problem..

Skrevet
utrolig mange her som sverger til "helårsdekk" og ikke minst piggfri(som nesten er det samme egentlig)...

Nei, egentlig ikke. Men et piggfritt vinterdekk som har vært brukt tre vintre eller mer, kvalifiserer egentlig ikke som "vinterdekk" lenger. Det samme gjelder et vinterdekk som har blitt brukt en sesong som sommerdekk.

• 4 months later...
Skrevet
":22ka3c9b]Hei, jeg er idiot.

Hei, bra du er åpen om det! 8)

Og i dag satt jeg på de midlertidige sommerfelgene igjen, nyankomne fra retting fram til jeg er klar med Rondell-felgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...