Kristiankiss Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 I motorrommet har jeg et skilt som er merket Webasto, og det er en Thermo Top type Z/C, noen som vet hvordan denne fungerer? Har ikke navi osv, og heller ikke fjernkontroll. Går det an å få fjernkontroll til denne? Evt pris? Erfaringer med dette?
Odd-M Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Da har du sikkert "Timer1" og "Timer2" i kjørecomputeren. Der kan du taste inn tidspunkt for å starte artigsakene.
Kristiankiss Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Da har du sikkert "Timer1" og "Timer2" i kjørecomputeren. Der kan du taste inn tidspunkt for å starte artigsakene. Har desverre ingen timerfunksjon på computeren :/
RaymondJ Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Sikker? Trykket på klokka på kjørecomputeren? Jeg har dette selv om jeg ikke har Webasto.
Alpejohn Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 En kompis av meg har og en 525d, med webasto, men han har ikke tidsur. Lurer på om det er noe med at du kan få en webasto forvarmer, eller bare hjelpevarmer, altså en som starter når det er rundt 5 grader ute. Men også mulig at det bare trengst og programmere
aloebiz.net Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Jeg ringte bilia i ski og spurte i fjor og det trengtes noen fler deler+programmering.. kom på 12-13000 kr....
Tore_S Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 er nok bare webasto tilleggsvarmer du har, starter kun når motoren går for å få raskere varm motor og som hjelpe varmer når det er dritt kaldt ute....
Bonden Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Det skal være ganske enkelt å koble opp et webasto ur inne i bilen for å bruke den som vanlig motorvarmer med timer fungsjon.
nordsidetuning Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 det kommer an på kjørecomputern di på noen går det an og programere det har gjord det på min og men jeg har org navi
Yoneck Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg ringte bilia i ski og spurte i fjor og det trengtes noen fler deler+programmering.. kom på 12-13000 kr.... Ring Kolberg Caspary og hør hva de skal ha. Muligens en del billigere, avhengig av om du bare skal ha ur eller fjernkontroll også. Webasto er gull. Jeg ettermonterte det i min ... eh.. bil. Beste utstyret ever.
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Stemmer det at den er kun beregna for hjelpevarme til motoren. Usikker på hva som mangler, men muligens den ikke er så kraftig at den klarer og lage noe særlig varme alene. Er helder ikke sikkert du har alt som trengst for å styre kupevifte, og man må også ha egen drivstofftilførsel (muligens den har det fra før av), så må den ha el vannpumpe også.. Nå vet ikke jeg hvor mye som faktisk er på hjelpevarmer versjonen da, men mangler sikkert noen vitale deler vil jeg tro
Stoppie_Master Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Stemmer det at den er kun beregna for hjelpevarme til motoren.Usikker på hva som mangler, men muligens den ikke er så kraftig at den klarer og lage noe særlig varme alene. Er helder ikke sikkert du har alt som trengst for å styre kupevifte, og man må også ha egen drivstofftilførsel (muligens den har det fra før av), så må den ha el vannpumpe også.. Nå vet ikke jeg hvor mye som faktisk er på hjelpevarmer versjonen da, men mangler sikkert noen vitale deler vil jeg tro Hørtes meget rett ut... Men trur nok at du vil være imponert over hva en liten webasto klarer å produsere av varme Skal vell stå effekten på den webasto info plata....
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Stemmer det at den er kun beregna for hjelpevarme til motoren.Usikker på hva som mangler, men muligens den ikke er så kraftig at den klarer og lage noe særlig varme alene. Er helder ikke sikkert du har alt som trengst for å styre kupevifte, og man må også ha egen drivstofftilførsel (muligens den har det fra før av), så må den ha el vannpumpe også.. Nå vet ikke jeg hvor mye som faktisk er på hjelpevarmer versjonen da, men mangler sikkert noen vitale deler vil jeg tro Hørtes meget rett ut... Men trur nok at du vil være imponert over hva en liten webasto klarer å produsere av varme Skal vell stå effekten på den webasto info plata.... Har webasto selv jeg Vinter morgener har gått fra ræva til "en drøm" Men kunne tenkt meg at den funka litt bedre da..
Stoppie_Master Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Stemmer det at den er kun beregna for hjelpevarme til motoren.Usikker på hva som mangler, men muligens den ikke er så kraftig at den klarer og lage noe særlig varme alene. Er helder ikke sikkert du har alt som trengst for å styre kupevifte, og man må også ha egen drivstofftilførsel (muligens den har det fra før av), så må den ha el vannpumpe også.. Nå vet ikke jeg hvor mye som faktisk er på hjelpevarmer versjonen da, men mangler sikkert noen vitale deler vil jeg tro Hørtes meget rett ut... Men trur nok at du vil være imponert over hva en liten webasto klarer å produsere av varme Skal vell stå effekten på den webasto info plata.... Har webasto selv jeg Vinter morgener har gått fra ræva til "en drøm" Men kunne tenkt meg at den funka litt bedre da.. Har også, og det er genialt ja Trur nok at hvis man har hatt det en gang, så kjøper man aldri en bil uten etter det
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Hørtes meget rett ut... Men trur nok at du vil være imponert over hva en liten webasto klarer å produsere av varme Skal vell stå effekten på den webasto info plata.... Har webasto selv jeg Vinter morgener har gått fra ræva til "en drøm" Men kunne tenkt meg at den funka litt bedre da.. Har også, og det er genialt ja Trur nok at hvis man har hatt det en gang, så kjøper man aldri en bil uten etter det Det er sant! Jeg var fast bestemt på at jeg skulle ha det når jeg kjøpte min, men den sto ikke i lista over utstyr, og bilne var så bra ellers, så jeg droppa det.. Men en dag trykte jeg på noe som viste seg og starte webastoen på navi skjermen.. Kan tro jeg ble lykkelig da Så viste det seg at det er standard på alle 530d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå